PepsiCo lansează prima variantă de băutură funcțională în categoria de cola

PepsiCo introduce în portofoliu Pepsi Prebiotic Cola, un produs inovator creat pentru a răspunde preferințelor consumatorilor pentru ingrediente mai funcționale. Noul produs oferă gustul clasic Pepsi-Cola, dar conține 5 grame de zahăr, 30 de calorii, este fără îndulcitori artificiali și are 3 grame de fibre prebiotice. PepsiCo introduce în portofoliu Pepsi Prebiotic Cola. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro

Pepsi Prebiotic Cola este cea mai mare inovație din categoria de cola tradițională din ultimii 20 de ani, potrivit reprezentanților companiei.

„De la produsul nostru iconic cu ambalaj albastru, până la sortimentul cu zero zahăr, portofoliul nostru s-a adaptat întotdeauna la nevoile și preferințele consumatorilor în materie de aromă. Pepsi Prebiotic Cola reprezintă următorul pas pentru a le oferi acestora mai multe opțiuni și ingredientele funcționale în experiența de consum a băuturii cola, fără a sacrifica gustul iconic Pepsi pentru care suntem cunoscuți”, a declarat Ram Krishnan, CEO Pepsico America de Nord.

Pepsi Prebiotic Cola va fi lansat în două variante de arome: Original Cola și Cherry Vanilla. Noile produse vor fi disponibile în doze de 355 ml din această toamnă pentru comandă online și în magazinele din Statele Unite ale Americii de la începutul anului viitor. Pepsi Prebiotic Cola se alătură portofoliului bogat al companiei, la scurt timp după achiziția brandului poppi.

PepsiCo a raportat venituri nete de aproape 92 de miliarde de dolari în 2024, generate de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și Sodastream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri populare ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Rottaprint sediu nou 1
Rottaprint investește 1,2 milioane de euro în extinderea capacității de producție
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și folii imprimate în România, investește 1,2 milioane de...
Ramona Ungureanu, cofondator Eclar, despre planurile de dezvoltare si listarea in marile lanturi de retail detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Producătorul detergentului Eclar, în discuții avansate pentru listarea în retail
Eclar Factory Ro, compania care produce detergenții Eclar, este în discuții cu marii retaileri din România pentru listarea produselor la raft, ca...
Lindt și-a îmbunătățit estimările privind creșterea vânzărilor, susținută de rezultate puternice în Europa. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Lindt și-a îmbunătățit estimările privind creșterea vânzărilor în 2025
Producătorul elvețian de ciocolată premium Lindt & Spruengli și-a majorat previziunile de creștere organică pentru anul 2025, estimările...
suplimente alimentare, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
PRISA solicită guvernului TVA redusă pentru suplimentele alimentare
Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA) solicită guvernului eliminarea discriminării fiscale și includerea suplimentelor...
Reckitt Benckiser vanzare divizie Essential Home
Reckitt vinde divizia care produce Air Wick și Cillit Bang pentru 4,13 miliarde de euro
Grupul Reckitt Benckiser a ajuns la un acord cu Advent International, unul dintre cele mai importante fonduri de investiții globale, privind...
Brand Footprint 2025: Brandurile locale de top cresc cel mai mult în preferințele consumatorilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Brandurile locale de top cresc cel mai mult în preferințele consumatorilor
Raportul Brand Footprint 2025, elaborat de compania de cercetare YouGov în parteneriat cu Worldpanel by Numerator, arată că cel mai ales brand...