PepsiCo lansează prima variantă de băutură funcțională în categoria de cola
PepsiCo introduce în portofoliu Pepsi Prebiotic Cola, un produs inovator creat pentru a răspunde preferințelor consumatorilor pentru ingrediente mai funcționale. Noul produs oferă gustul clasic Pepsi-Cola, dar conține 5 grame de zahăr, 30 de calorii, este fără îndulcitori artificiali și are 3 grame de fibre prebiotice.
Pepsi Prebiotic Cola este cea mai mare inovație din categoria de cola tradițională din ultimii 20 de ani, potrivit reprezentanților companiei.
„De la produsul nostru iconic cu ambalaj albastru, până la sortimentul cu zero zahăr, portofoliul nostru s-a adaptat întotdeauna la nevoile și preferințele consumatorilor în materie de aromă. Pepsi Prebiotic Cola reprezintă următorul pas pentru a le oferi acestora mai multe opțiuni și ingredientele funcționale în experiența de consum a băuturii cola, fără a sacrifica gustul iconic Pepsi pentru care suntem cunoscuți”, a declarat Ram Krishnan, CEO Pepsico America de Nord.
Pepsi Prebiotic Cola va fi lansat în două variante de arome: Original Cola și Cherry Vanilla. Noile produse vor fi disponibile în doze de 355 ml din această toamnă pentru comandă online și în magazinele din Statele Unite ale Americii de la începutul anului viitor. Pepsi Prebiotic Cola se alătură portofoliului bogat al companiei, la scurt timp după achiziția brandului poppi.
PepsiCo a raportat venituri nete de aproape 92 de miliarde de dolari în 2024, generate de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și Sodastream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri populare ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.





