PepsiCo intră pe zona de e-commerce în SUA
12 mai 2020
|
După ce veniturile sale s-au majorat cu 10% în primul trimestru din acest an, PepsiCo își lansează propriile magazine online pe piața din SUA.
Cele două magazine online sunt Snacks.com și PantryShop.com și sunt destinate consumatorilor direcți.
Snacks.com este dedicat chipsurilor și snackurilor, având disponibilă spre vânzare o gamă de 100 de sortimente de chipsuri, la care se adaugă crackers, alune, semințe și cereale.
PantryShop.com livrează cumpărătorilor coșuri predefinite de cumpărături, care conțin o selecție de băuturi, snackuri, cereale, din portofoliul PepsiCo.
De precizat că băuturile răcoritoare Pepsi nu sunt disponibile în niciunul din cele două magazine online.

Kaufland deschide al patrulea magazin din municipiul Baia Mare
Kaufland România deschide al patrulea magazin din Baia Mare, sprijinind comunitatea locală prin crearea a peste 70 de locuri de muncă. Cu această...

Tendințe-cheie din ecommerce care vor îmbunătăți experiența clienților în 2025
În contextul diversificării serviciilor și produselor disponibile în ecommerce, numărul românilor care își fac cumpărăturile online a...

Un mai bun management al riscurilor, prioritate pentru sectorul guvernamental în 2025
Apariția unor riscuri disruptive și așteptările tot mai mari ale populației duc la provocări majore pentru liderii din sectorul guvernamental...

Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...

Christian Tour intră pe segmentul de retail
Christian Tour, unul din cei mai mari jucători din turism, intră pe segmentul de retail cu Yuga, un concept de magazin tip drogherie. Primul...

Coca-Cola HBC România, avans de 9% al cifrei de afaceri pe 2019
Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi din piața locală, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 2,76 miliarde de...