PepsiCo intră pe zona de e-commerce în SUA

După ce veniturile sale s-au majorat cu 10% în primul trimestru din acest an, PepsiCo își lansează propriile magazine online pe piața din SUA. PepsiCo intră pe zona de e-commerce în SUA

Cele două magazine online sunt Snacks.com și PantryShop.com și sunt destinate consumatorilor direcți.

Snacks.com este dedicat chipsurilor și snackurilor, având disponibilă spre vânzare o gamă de 100 de sortimente de chipsuri, la care se adaugă crackers, alune, semințe și cereale.

PantryShop.com livrează cumpărătorilor coșuri predefinite de cumpărături, care conțin o selecție de băuturi, snackuri, cereale, din portofoliul PepsiCo.

De precizat că băuturile răcoritoare Pepsi nu sunt disponibile în niciunul din cele două magazine online.

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Aquila a bifat în T1 un profit dublu față de aceeași perioadă a anului trecut
Aquila a bifat în T1 un profit dublu față de aceeași perioadă a anului trecut
Aquila, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție și logistică, a înregistrat în primul trimestru al anului un profit...
Christian Tour intră pe segmentul de retail
Christian Tour intră pe segmentul de retail
Christian Tour, unul din cei mai mari jucători din turism, intră pe segmentul de retail cu Yuga, un concept de magazin tip drogherie. Primul...
Coca-Cola HBC România, avans de 9% al cifrei de afaceri pe 2019
Coca-Cola HBC România, avans de 9% al cifrei de afaceri pe 2019
Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi din piața locală, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 2,76 miliarde de...