PepsiCo aduce Cheetos pe piața din România

PepsiCo, lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, include în portofoliul de snacks-uri din România brandul Cheetos. Prezent în peste 40 de țări din lume, acesta este un produs destinat întregii familii, pufuleții fiind din porumb, fără conservanți adăugați, copți la cuptor. Consumatorii din România se vor bucura de formele diverse ale pufuleților în trei sortimente, toate având la bază celebra aromă de cașcaval: Cașcaval, Cașcaval & Ketchup și Cașcaval & Bacon.  PepsiCo aduce Cheetos pe piața din România

„Suntem încântați să aducem în atenția consumatorilor un brand renumit cum este Cheetos. În ultima perioadă, piața gustărilor sărate a înregistrat o creștere importantă, oferindu-ne ocazia să contribuim la momentele de relaxare cu noi produse pentru toate gusturile. Prin această decizie, dorim să ne consolidăm poziția în segment și, în același timp, să oferim un produs gustos din porumb, fără conservanți adăugați și copt la cuptor, potrivit pentru momentele distractive petrecute în familie sau cu prietenii”,  a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Pufuleții Cheetos sunt disponibili în magazine în cinci variante de ambalaj (de la 30 de grame la 80 de grame), pentru a fi consumați acasă sau on the go alături de toată familia. Brandul va beneficia de o campanie amplă de comunicare (TV, digital, in-store) care îl va avea în centru pe simpaticul ghepard Chester, personajul emblematic al brandului.

PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea Silviei Petre în funcția de HR Director PepsiCo East...
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o investiție de 13 milioane de dolari în instalarea unei...
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Cașcavalul și brânza telemea sunt două dintre produsele întâlnite în peste 80% din frigiderele din România. Chiar dacă se bucură de o...
Radu Berevoescu îl înlocuiește pe Adrian Lăcătuș la conducerea PepsiCo East Balkans
Radu Berevoescu îl înlocuiește pe Adrian Lăcătuș la conducerea PepsiCo East Balkans
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea lui Radu Berevoescu în funcția de General Manager...
 PepsiCo are un nou Snacks Marketing Manager în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo are un nou Snacks Marketing Manager în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin...
Eliza Calciu Șerban, PepsiCo România: Stabilitatea și credibilitatea mărcilor noastre fac diferența în momentul alegerii la raft
Eliza Calciu Șerban, PepsiCo România: Stabilitatea și credibilitatea mărcilor noastre fac diferența în momentul alegerii la raft
Intensificarea ocaziilor de consum, precum și nevoia de mici momente de plăcere sunt motoarele de creștere ale categoriei de snackuri sărate....