Patronatele de business din România se unesc într-o nouă confederație

Patronatele de business din România vor să se unifice și să creeze o singură voce și au înființat o nouă confederație: Business România.Patronatele de business din România se unesc într-o nouă confederație

Schimbările legislative din ultima perioadă, care au creat incertitudini în mediul românesc de business, au determinat patronatele din România să încerce o coeziune pentru o mai bună comunicare atât cu autoritățile interne cât și cu cele din Uniunea Europeană.

„Noua Confederație își propune să găsească soluții pentru a face o legislație mai bună pentru mediul de business din România. Să reglementăm un set de reguli care să nu se mai schimbe de la o guvernare la alta. Nu vrem să ne facem auziți cu bâta, așa cum s-a mai întâmplat în România și a fost unic în lume, ca patronatele să fie foarte contondente, ci prin măsuri coerente dar și printr-o comunicare foarte bună între noi”, a declarat Octavian Crețu, președintele și acționarul Romaqua Group, unul dintre membri fondatori ai Confederației Business România.

Noua Confederație lansată recent îsi propune să reprezinte interesele antreprenorilor din România fără discriminare între capitalul străin  sau autohton și fără discriminare între intreprinderile mari și cele mici, care să cuprindă toate sectoarele de activitate ale economiei.

„Credem că România are nevoie de măsuri orientate către dezvoltarea antreprenorială ca unică metodă de dezvoltare economică și de reducere a sărăciei. Credem că o voce patronală puternică este singura în măsură să propună soluții sustenabile pentru dezvoltarea economică durabilă a României”, a declarat și Ioan Cezar Corâci, președinte FEPACHIM și membru fondator al Cofederației Business România.


 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Pentru Mega Image, adaptabilitatea este cuvântul-cheie dacă vorbim despre anul 2022. Retailerul vrea să-și păstreze ritmul de dezvoltare și...