Patronatele de business din România se unesc într-o nouă confederație
Patronatele de business din România vor să se unifice și să creeze o singură voce și au înființat o nouă confederație: Business România.
Schimbările legislative din ultima perioadă, care au creat incertitudini în mediul românesc de business, au determinat patronatele din România să încerce o coeziune pentru o mai bună comunicare atât cu autoritățile interne cât și cu cele din Uniunea Europeană.
„Noua Confederație își propune să găsească soluții pentru a face o legislație mai bună pentru mediul de business din România. Să reglementăm un set de reguli care să nu se mai schimbe de la o guvernare la alta. Nu vrem să ne facem auziți cu bâta, așa cum s-a mai întâmplat în România și a fost unic în lume, ca patronatele să fie foarte contondente, ci prin măsuri coerente dar și printr-o comunicare foarte bună între noi”, a declarat Octavian Crețu, președintele și acționarul Romaqua Group, unul dintre membri fondatori ai Confederației Business România.
Noua Confederație lansată recent îsi propune să reprezinte interesele antreprenorilor din România fără discriminare între capitalul străin sau autohton și fără discriminare între intreprinderile mari și cele mici, care să cuprindă toate sectoarele de activitate ale economiei.
„Credem că România are nevoie de măsuri orientate către dezvoltarea antreprenorială ca unică metodă de dezvoltare economică și de reducere a sărăciei. Credem că o voce patronală puternică este singura în măsură să propună soluții sustenabile pentru dezvoltarea economică durabilă a României”, a declarat și Ioan Cezar Corâci, președinte FEPACHIM și membru fondator al Cofederației Business România.





