Orange Valley estimează dublarea cifrei de afaceri în acest an

Orange Valley, producător local de produse pe bază de cătină, a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 120.000 de euro și aproximativ 75% din rulaj a fost generat de vânzările online. Orange Valley estimează dublarea cifrei de afaceri în acest an

Pentru anul în curs, producătorul își propune să ajungă la o cifră de afaceri de 300.000 de euro, creștere pusă atât pe seama evoluției segmentului online, dar și a extinderii portofoliului de produse. De altfel, compania se așteaptă la o creștere de până la 100% a vânzărilor.

„Ne bucurăm că am încheiat anul 2020 cu rezultate mulțumitoare pentru noi, dat fiind contextul în care cu toții ne-am desfășurat activitatea. Am reușit să funcționăm la capacitate maximă până acum, iar acest lucru nu poate decât să ne dea încredere că anul următor va fi cu mult mai bun. De aceea, pentru 2021 avem în plan extinderea pe mai multe segmente. Ne propunem să venim cu produse noi, dar și să avem o prezență mai bună în ceea ce privește lanțurile de distribuție”, a declarat Paul Crețu, fondator Orange Valley.

În 2020, cele mai căutate produse din portofoliul Orange Valley au fost siropul de cătină cu miere de albine și siropul de cătină cu miere de albine și ghimbir. Principalul canal de vânzare a fost online și, în medie, valoarea unui coș de cumpărături a fost de 137 de lei.

Pentru 2021, Orange Valley are în pregătire lansarea a patru siropuri noi pe bază de cătină în combinație cu aronia sau mentă. Acestea sunt produse 100% naturale, nepasteurizate, fără conservanți și procesate cu 24 de ore înainte de a fi livrate. Siropurile vor fi disponibile atât în magazinul online Orange Valley, cât și în magazinele partenere.

Orange Valley își propune să lanseze siropurile pe bază de aronia la începutul lunii februarie, iar cele pe bază de mentă începând cu a doua jumătate a lunii martie.

În egală măsură, compania își propune ca în 2021 să extindă gama de produse cosmetice, cu încă șase articole. Printre acestea se numără serum facial, cremă pentru ten, capsule cu ulei de cătină, dar și balsam de buze. Toate aceste produse conțin ulei de cătină marca Orange Valley și ingrediente 100% naturale. Lansarea produselor e programată pentru luna martie.

În prezent, Orange Valley are ca piață de desfacere mediul online, dar și băcănii și magazine premium. Pentru HoReCa, producătorul are un produs exclusiv, care se regăsește în toate locațiile premium din marile orașe din Moldova: Botoșani, Suceava, Iași, Neamț, dar și în unele locații în București.

*Povestea businessului Orange Valley poate fi citită în ediția din februarie a Revistei Progresiv.

 

Un antreprenor din Timișoara investește un mil. euro în producția de nectar din cătină bio
Un antreprenor din Timișoara investește un mil. euro în producția de nectar din cătină bio
PALD Biofarm a investit un milion de euro din fonduri proprii și fonduri europene în lansarea unei noi linii de nectar din cătină bio sub...
Melissimo sau rețeta unui business care „agită” trendul de sănătos
Melissimo sau rețeta unui business care „agită” trendul de sănătos
Propriile stupine și cea mai mare plantație de cătină certificată bio din această zonă a Europei au reprezentat două avantaje competitive pe...
Din Eden, un business pornit din pasiunea pentru natură și tradițional
Din Eden, un business pornit din pasiunea pentru natură și tradițional
Satul Polovragi, județul Gorj, este locul în care a prins rădăcini Din Eden, o afacere antreprenorială cu siropuri naturale, extinsă de la...
Cătina, baza unei afaceri de peste 120.000 de euro în 2020
Cătina, baza unei afaceri de peste 120.000 de euro în 2020
Orange Valley reprezintă imaginea unui business care de la proiect la realizare și-a schimbat modelul de trei ori. Până să ajungă o plantație...