Optimall SFA by AROBS, soluția de automatizare a forței de vânzări, lansează noua versiune a aplicației mobile Android
Optimall SFA by AROBS, soluția de automatizare a forței de vânzări lansată acum 20 de ani de către AROBS Transilvania Software, investește în dezvoltarea continuă a aplicației, și lansează noua versiune mobile, care optimizează activitatea clienților din producție și distribuție din România.
AROBS Transilvania Software a lansat de-a lungul existenței sale de un sfert de deceniu, mai multe produse software care vin în ajutorul digitalizării mediului privat din România, iar Optimall SFA este primul dintre aceste produse, lansat în 2003.
„Echipa Optimall SFA este un partener care contribuie cu dedicare la succesul distribuitorilor și producătorilor din România. Chiar și după două decenii, prin inovarea continuă și adaptarea la cerințele clienților, Optimall rămâne un actor important pe piața românească în ceea ce privește digitalizarea afacerilor în distribuție”, a declarat Voicu Oprean, founder and CEO al AROBS Transilvania Software.
„Optimall by AROBS aniversează cei 20 de ani de existență lansând o nouă versiune mobile a aplicației SFA, creată de echipa noastră cu focus pe feedback-ul utilizatorilor și care răspunde nevoilor celor peste 300 de clienți ai noștri”, declară Ovidiu Teodorescu, Director Executiv al Optimall.
Evoluția Optimall SFA by AROBS
În urmă cu două decenii, echipa AROBS a lansat Optimall SFA. Decizia companiei de a începe crearea de produse software a venit în urma situației nesigure create în outsourcing după criza mondială dot-com.
Datorită numeroaselor avantaje și a capacității de adaptare la specificul fiecărei afaceri, aplicația a fost rapid adoptată de către întreprinzători. La 20 de ani distanță, Optimall by AROBS are în portofoliu peste 300 de clienți activi, cu peste 3000 de utilizatori și cinci soluții software de succes. Cea mai importantă dintre acestea rămâne Optimall SFA.
O nouă aplicație inovatoare
De-a lungul anilor, Optimall SFA a reprezentat un real ajutor pentru distribuitorii și producătorii din România, punându-le la dispoziție un instrument stabil pentru optimizarea afacerilor, automatizarea vânzărilor și creșterea cifrei de afaceri.
Optimall SFA centralizează toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real; agenții de vânzări pot prelua comenzi direct de la clienți în timp real; ajută la reducerea timpului de pregătire al comenzilor; simplifică procesul de colectare a creanțelor, și asistă personalul in acțiunile de merchandising.
Cu ocazia celor 20 de ani, Optimall a reunit sugestiile tuturor clienților și a decis lansarea unei noi aplicații mobile care să cuprindă o serie de funcționalități noi ce vin în sprijinul automatizării proceselor de vânzare din afacere. Astfel, echipa Optimall SFA propune clienților următoarele noutăți:
• Refactorizarea aplicației Android cu tehnologii de ultimă generație
• Îmbunătățirea experienței utilizatorului printr-o interfață nouă
• Design nou prin introducerea elementelor grafice pentru vizualizarea rapoartelor
• Autentificare cu ajutorul amprentei
• Numeroase modalități de vizualizare și sortare a articolelor și documentelor din aplicație
• Optimizare pentru funcționare mai fluidă a aplicației în cazul nomenclatoarelor foarte mari
• Îmbunătățirea metodelor de sincronizare cu ERP-ul companiei
• Acuratețe îmbunătățită în localizarea prin GPS
• Optimizarea procesării mai multor operațiuni simultane
• Posibilitatea de trimitere a facturii pe e-mail către clienți
• Introducerea unui dashboard care cuprinde rezumatul actualizat al activității agenților
Noi module SFA pentru maximizarea eficienței în vânzări
Pe lângă funcționalitățile noi ale soluției software SFA, Optimall vine în sprijinul distribuitorilor și producătorilor cu module opționale pentru eficientizarea proceselor din afacere.
Modulul Fișa Sell oferă acces la istoricul tuturor vânzărilor direct din aplicație, permițând vizualizarea celor mai recente facturi emise din sistemul de gestiune și a detaliilor acestora. Modulul Supervizor, pe de altă parte, oferă managerilor de vânzări o vizibilitate mai clară asupra activității agenților și a rezultatelor obținute. Astfel, se pot identifica mai ușor oportunitățile de îmbunătățire și se poate asigura o mai bună coordonare a echipei. Nu în ultimul rând, Modulul Target permite stabilirea și monitorizarea obiectivelor de vânzări, motivând agenții și direcționându-i către performanță maximă.
Așadar, pentru profit maxim și minimizarea efortului depus în activitatea de vânzări, soluția Optimall SFA by AROBS este partenerul de încredere pentru succes garantat în afacere. Dacă vrei să afli mai multe detalii despre produs, accesează site-ul produsului Optimall SFA sau trimite-ne un e-mail pe optimall_vanzari@arobs.ro sau la numărul de telefon 0748 158 881.
Accesează video și vezi cum arată noile funcționalități ale aplicației de care poți beneficia!
*Articol susținut de AROBS Transilvania Software