Olympus continuă să investească în diversificarea portofoliului de produse

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, și-a extins anul acesta portofoliul de produse cu încă o rețetă tradițională a iaurtului grecesc, Stragghisto, și o nouă gamă de băuturi 100% vegetale, Carpos. Ca în fiecare an, Olympus continuă să investească în calitate și diversificare, inovând atât la nivel de produs, cât și de ambalaj și promoții. [P] Olympus continuă să investească în diversificarea portofoliului de produse

În 2011, Olympus a fost primul producător de lactate care a deschis o nouă categorie pe piață, cea a iaurtului grecesc, într-o perioadă în care România se confrunta cu un declin al consumului de lactate. Ulterior, categoria a crescut, consumatorii români au abordat noi obiceiuri alimentare și au început să introducă în dieta lor produse premium, destinate finilor cunoscători și iubitori de produse lactate de calitate.
Iaurtul grecesc s-a transformat, treptat, într-un produs emblematic pentru marcă și a devenit iubit de consumatori. În urma acestei oportunități de penetrare a pieței și a succesului înregistrat de iaurtul grecesc, Olympus și-a consolidat portofoliul de produse lansând o altă rețetă tradițională a iaurtului grecesc, Stragghisto.

Alături de iaurtul grecesc clasic, care se află în topul preferințelor consumatorilor în cadrul categoriei, Stragghisto completează gama actuală. Produsul este disponibil în trei variante: 0%, 2% și 10%, cu o textură mai densă și mai cremoasă, cu un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine naturale, față de produsele din aceeași categorie de pe piață. Noutatea produsului se remarcă și la nivel de ambalaj.

Acesta este prevăzut cu o hârtie subțire de orez, menită să absoarbă umiditatea și să asigure consistența ca de mousse a iaurtului.

Noul iaurt grecesc a fost lansat în urma unei investiții de 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, înalt tehnologizată, care garantează produse de calitate și păstrează, în același timp, valoarea nutritivă a acestora.

Pe o piață puternic competitivă, dinamică și versatilă și în contextul unui trend care ghidează consumatorul către adoptarea unui stil de viață echilibrat, alegerea produselor lactate este dictată de fuziunea între gust, sănătate și calitate.

categorie-carpos

De asemenea, portofoliul de produse al producătorului a fost completat recent și cu o nouă gamă de băuturi 100% vegetale – Carpos – care au la bază ingrediente cultivate pe tărâmurile Greciei. Noile băuturi sunt disponibile în frigiderele cu produse proaspete, în cinci variante:
• Băutură vegetală pe bază de migdale;
• Băutură vegetală pe bază de migdale cu cacao;
• Băutură vegetală îndulcită pe bază de migdale;
• Băutură vegetală pe bază de nuci;
• Băutură vegetală pe bază de fistic.

Noile produse au fost lansate pentru a susține o alternativă nutritivă a laptelui. Băuturile Carpos nu conțin lactoză sau gluten, venind în întâmpinarea persoanelor cu intoleranță alimentară; au un nivel scăzut de calorii și grăsimi saturate și sunt destinate, în special, cosumatorilor aflați în căutarea unor alternative nutritive vegetale.

Noua gamă Carpos a câștigat anul acesta premiul pentru inovație în cadrul Salonului Internațional de Agroalimentație de la Paris (SIAL 2018). Expoziția anuală premiază inovațiile agroalimentare, promovând alimente autentice, cu un gust natural, menite să asigure o experiență desăvârșită consumatorilor.

categorie-lapte

Inovația la nivel de produs a fost înregistrată și în ceea ce privește gama de lapte de consum. Grație calității laptelui colectat de la fermele atent selecționate, Olympus a mărit procentul de grăsime al laptelui cu 0,2 procente, acum fiind de 3,7%. Laptele este acum disponibil într-un nou ambalaj, cu o formă deosebită, menit să poată fi așezat perfect în frigider.

categorie-BioÎn ultima vreme, cerința pe segmentul lactatelor bio a crescut exponențial, în linie cu trendul de adoptare a unui stil de viață sănătos. Astfel, pentru a crește vizibilitatea la raft, gama bio are un nou ambalaj de impact, modern și plin de culoare. În 2017, gama a fost completată cu două produse, dedicate copiilor cu vârste peste un an – iaurtul și laptele 1Bio3. Acestea sunt certificate de asociația Bio Austria, un organism de certificare strict și riguros, ce a monitorizat atent procesul de fabricație, agriculturile ecologice locale și standardele exigente de calitate impuse de către organismele internaționale și naționale în domeniu.

www.iaurtgrecesc.ro
www.olympusdairy.ro
https://www.facebook.com/OlympusDairy/

 

O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
2023 a venit cu o premieră în industria lactatelor, categoria lapte fiind beneficiarul principal. În luna mai a fost parafat acordul voluntar...
Olympus lansează o nouă gamă de deserturi pe bază de lapte
Olympus lansează o nouă gamă de deserturi pe bază de lapte
Olympus își extinde gama de produse și adaugă în portofoliu trei sortimente de desert pe bază de lapte disponibilă în trei sortimente, cu...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...