Oana Bejan preia o nouă funcție în cadrul Danone România
Danone România anunță o nouă schimbare în cadrul companiei și, începând cu luna iunie, Oana Bejan devine Country Topline Unit Leader Danone România.
Cu o experiență de peste 18 ani în FMCG, Oana Bejan a coordonat, în calitate de Head of Retail & Sales Force, echipa de vânzări a companiei si relația cu clienții de retail modern, aducând valoare adăugată prin proiecte cross-functionale menite să crească vânzările și să diferențieze compania într-o piață dinamică. În noul său rol, Oana Bejan va coordona operațiunile comerciale ale companiei.
„Preluarea acestui rol într-un moment aniversar pentru Danone România este o onoare și o responsabilitate pe care o accept cu entuziasm. Vom continua să promovăm un stil de viață sănătos și să investim în inovație și sustenabilitate, asigurându-ne că fiecare decizie pe care o luăm reflectă valorile noastre fundamentale. Angajamentul nostru de a sprijini comunitățile și de a proteja mediul va rămâne central în toate inițiativele noastre. Împreună cu echipa, vom continua să creștem și să inovăm, asigurându-ne că Danone rămâne un lider de încredere pe piața din România,” a declarat Oana Bejan, Country Topline Unit Leader Danone România.
Oana Bejan și-a început cariera în Danone România în 2013 și a ocupat diverse funcții de conducere în departamentul de vânzări, contribuind la dezvoltarea companiei și la consolidarea poziției de lider pe segmentele de iaurt și produse pe bază de plante.
Anul acesta Danone România aniversează 25 de ani de producție locală. Fabrica din București, care a devenit cea mai performantă fabrică Danone din Europa, folosește 100% lapte românesc de la gospodari și fermieri locali și asigură produse lactate pentru România și alte 14 țări europene.
Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.
Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).