Noutăţile Bergenbier pentru vara lui 2015
Bergenbier lansează pe piaţă o inovaţie importantă la nivelul ambalajului. Pentru vara lui 2015 toată gama de Bergenbier la doză şi sticlă vor beneficia de tehnologia thermo-ink, cerneala termosensibilă care le va indica consumatorilor de bere când lichidul este la temperatura optimă. La temperatura sub 10 grade, munţii din jurul logo-ului, atât pe doză cât şi pe eticheta de sticlă returnabilă de 0.5, devin din ce în ce mai albaştri semnalând astfel temperatura optimă de consum.
În plus, producătorul lansează o nouă aromă pentru mixul de bere Bergenbier Fresh: acum un mix unic de bere si bautura racoritoare din extract de flori de soc. Bergenbier Fresh Soc este disponibil la raft, începând din aprilie, în doză de 0.5 litri şi sticlă returnabilă, ambele ambalaje beneficiind de tehnologia thermo-ink.
De asemenea, Bergenbier extinde gama Beck`s, prin lansarea sortimentului Beck`s Gold, o bere care se diferenţiază prin gustul rafinat, mai puţin amărui şi uşor, având doar 4% alcool. Noul sortiment Beck`s Gold va fi disponibil la doză de aluminiu, sticlă returnabilă 0,5 şi sticlă nereturnabilă cu twist off.
”Noul sortiment este perfect pentru a fi savurat împreună cu prietenii, senzaţia gustului răcoritor fiind completată de ambalajul său distinctiv - sticla transparenta”, a precizat reprezentanţii companiei.
Producătorul de bere Bergenbier face parte din grupul Molson Coors Brewing Company. Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon si Fresh Grapefruit - şi Noroc, precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu.