Nordic Food vrea vânzări de 25 mil. lei din conserve de pește în următorii 3 ani

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii în domeniul distribuției produselor alimentare, a încheiat un parteneriat cu Thai Union pentru a dezvolta brandul de conserve de pește John West, strategia vizând obținerea de vânzări de aproape 25 de milioane de lei în următorii trei ani, a spus Florin Panfile, Director Comercial Retail al Nordic Food. Nordic Food vrea vânzări de 25 mil. lei din conserve de pește în următorii 3 ani

Grupul Thai Union din Thailanda este lider în producția conservelor de ton, cu 18% din producția mondială, deținând totodată operațiuni în întreaga lume, prin rețeaua integrată de producție, distribuție și cercetare.

Prin intermediul acestui parteneriat, Nordic Food distribuie în România produsele brandului John West, aflat în portofoliul grupului Thai Union din 2010. Fondat în 1857 în Marea Britanie, John West este unul dintre cei mai mari producători de conserve de pește din lume. Brandul este deja lider de piață în Marea Britanie, Olanda și Irlanda.

“Ce ne-a determinat să aducem acest brand pe piața din România a fost potențialul de creștere și nevoia de produse premium. Vom porni cu 15 produse din patru subcategorii, iar în următorii doi ani vom juca în zece subcategorii. Vom avea ton în saramură și în ulei vegetal, conserve no drain, promopack-uri, infusion (ton cu infuzii de ierburi și condimente naturale). Anul viitor vom introduce pe piață și macrou, sardine, fructe de mare, anchoa, icre și pate de ton”, a punctat Florin Panfile.

Produsele John West se vor regăsi în toate magazinele mari din România (supermarketuri și hypermarketuri) până la finalul anului, urmând ca distribuția să crească în următorii doi ani.

Potrivit lui Ciprian Moldoveanu, Director General al Nordic Food, compania a raportat pentru primul semestru un avans de 10% al businessului, ținta de afaceri bugetată inițial pentru acest an fiind de 15%. “Mai avem loc de dezvoltare a portofoliului pe partea de dulciuri, avem focus și pe zona de snacking și băuturi (isotonice, apă cu vitamine). Ultima parte din an este foarte importantă pentru noi”, a precizat Moldoveanu.

În categoria conservelor de pește, Nordic Food a activat până de curând cu brandul Rio Mare, produs de Bolton Group. Brandul a ieșit din portofoliul său de produse distribuite în urma deciziei grupului Bolton de a-și deschide o sucursală în România.

Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export. În portofoliul companiei se găsesc astăzi 2.500 de produse alimentare premium împărțite în cinci categorii: produse proaspete, produse uscate, fructe&legume, produse congelate și ingrediente specializate. Pentru Nordic Food lucrează în prezent 244 angajați. În 2017 compania a raportat o cifră de afaceri de 241 de milioane de lei, în creștere cu 5% față de anul precedent.

Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, își extinde portofoliul și lansează pe piața locală produsele din portofoliul Beyond Meat,...
 Schimbare la conducerea Nordic Group
Schimbare la conducerea Nordic Group
Nordic Group, una dintre cele mai mari companii românești în domeniul distribuției de produse alimentare premium în Retail, HoReCa și...
Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu
Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu
Importatorul Nordic Food își face intrarea pe segmentul de retail, inaugurând prima sa unitate comercială. Magazinul a fost deschis în fostul...