Nestlé și XPO Logistics construiesc un depozit digital al viitorului

Nestlé, cel mai mare jucător din FMCG la nivel mondial, împreună cu furnizorul de soluții de transport și logistică XPO Logistics, anunță un parteneriat pentru construirea unui depozit digital al viitorului, în Marea Britanie. Nestlé și XPO Logistics construiesc un depozit digital al viitorului

Centrul de distribuție va măsura 638.000 de metri pătrați și va fi ocupat preponderent de Nestlé, pentru produsele sale ambalate, dar va funcționa și ca un centru de testare pentru prototipurile tehnologice ale XPO, înainte de lansarea acestora la nivel global.

„Suntem încântați să colaborăm cu XPO Logistics pentru a construi un depozit digital și un laborator de tehnologie la East Midlands Gateway Logistics Park (UK). Aceasta este o investiție mondială pentru Nestlé, care se bazează pe un secol și jumătate de istorie în această țară. Parteneriatul nostru cu XPO va încuraja inovația și experimentarea în operațiunile noastre de logistică din Marea Britanie și vom putea răspunde și mai mult clienților noștri”, a declarat într-un comunicat de presă directorul lanțului de aprovizionare al Nestlé, David Hix.

Depozitul este programat pentru finalizare în 2020 și va cuprinde sisteme avansate de sortare și robotică, alături de automatizare de ultimă oră. De asemenea, acesta va integra date predictive și mașini inteligente, fiind considerat de cele două companii ca unul dintre cele mai avansate centre de distribuție din lume. În traducere liberă, depozitul va ajuta la un acces mai rapid și mai eficient al produselor Nestlé (Kitkat, Maggi, Nescafe etc.) către consumatori.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a raportat la nivel global o creștere organică de 2,4% pentru 2017. În Europa de Est, avansul a fost de 5-6%, Nestlé România fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii. La nivel global, compania este prezentă în 191 de țări, are 328.000 de angajați și peste 2.000 de produse în portofoliu.

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...
Nestlé și XPO Logistics construiesc un depozit digital al viitorului
Nestlé și XPO Logistics construiesc un depozit digital al viitorului
Nestlé, cel mai mare jucător din FMCG la nivel mondial, împreună cu furnizorul de soluții de transport și logistică XPO Logistics, anunță...