Nestlé România devine parte din piața South and Eastern Europe

Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de produse alimentare și băuturi din lume, anunță crearea pieței South and Eastern Europe (SEEM) și îl numește pe Alessandro Zanelli în funcția de Market Head începând cu data de 1 ianuarie 2022. Noua piață este formată din România, Bulgaria, Adriatice, Ucraina și Moldova. Nestlé România devine parte din piața South and Eastern Europe

Această decizie a fost luată în cadrul călătoriei de transformare a Nestlé și reprezintă o oportunitate de scalare, stimulând o creștere profitabilă în toate categoriile și concentrându-se pe dezvoltarea celor cinci hub-uri locale - București, Sofia, Zagreb, Belgrad și Kiev, a celor 8.000 de angajați și a celor 5 fabrici care funcționează pe teritoriul SEEM.

“Sunt foarte bucuros și recunoscător să fac parte din această călătorie transformațională menită a ne extinde punctele forte, a accelera valorificarea oportunităților și a crește amploarea afacerilor noastre în toate țările din zonă. Vom transforma structura pieței noastre, ceea ce ne va permite să atingem cele mai îndrăznețe obiective, să avem rezultate ambițioase și să câștigăm în fiecare categorie și în toate regiunile geografice. Trăim și muncim într-o zonă cu un potențial uman și material extraordinar, și trebuie să fim mândri de toate progresele pe care le-am făcut și le facem zi de zi. Scopul nostru este de a face organizația mai puternică, mai agilă, cu accent puternic pe oameni și pe consumatori și de a continua călătoria noastră regenerativă“, declară Alessandro Zanelli, Market Head Nestlé SEEM.

Alessandro Zanelli ocupă din 2019 poziția de Market Head al Nestlé Ucraina – Moldova și va continua să conducă direct operațiunile Nestlé pe aceste piețe.

Alessandro s-a alăturat Grupului Nestlé din Italia în 1996 ca Brand Manager și a petrecut mai mult de 20 de ani în divizia Petcare, avansând de la Marketing Director Europa Centrală la roluri de Country Business Manager în Ungaria și, ulterior, în Olanda până la nominalizarea sa ca Business Executive Officer Nestlé Purina Petcare Eastern Region în 2012, cu sediul la Moscova. Alessandro a urmat cursurile London Business School și ale International Institute for Management Development.

După plecarea lui Leszek Wącirz în Turcia, hub-ul din România se află sub conducerea Silviei Sticlea, prima româncă care a preluat funcția de Country Manager la Nestlé România. Numirea Silviei Sticlea în funcția de Country Manager reprezintă o consolidare a angajamentului companiei față de România și față de echipa locală, echipă ce va fi astfel constituită 100% din specialiști și profesioniști români.

Nestlé este prezentă în 189 de țări din întreaga lume și deține peste 2000 de branduri în portofoliu, încluzând nume emblematice precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...