Nestlé lansează KitKat vegan și pe piața europeană

Gigantul alimentar Nestlé a anunțat oficial că versiunea vegană a batonului KitKat va fi disponibilă în Marea Britanie, Polonia, Estonia, Letonia și Lituania de la jumătatea acestei luni. Noul produs va fi disponibil prin intermediul magazinelor specializate, dar și pe platforma KitKat Chocolatory. Nestlé lansează KitKat vegan și pe piața europeană

După extinderea pe piețele europene, Nestlé va continua lansarea KitKat vegan și în Australia și Brazilia.

„Modul în care oamenii mănâncă se schimbă constant și noi vrem să fim cu un pas înainte, să punem bazele a cât mai multe alimente și băuturi pe bază de plante. Ce modalitate mai bună de a face asta decât prin oferirea unei variante alternative pentru unul dintre cele mai cunoscute branduri ale noastre?", declara Alexander von Maillot, directorul diviziei de dulciuri din cadrul Nestlé, la momentul lansării.

Potrivit acestuia, în procesul de producție, laptele este înlocuit cu un substitut obţinut din orez, fiind mult mai potrivit decât cele din soia ori migdale, iar principala provocare a fost ca înlocuitorul laptelui să se omogenizeze perfect cu restul ingredientelor.

Noul KitKat vegan, numit KitKat V, a fost creat de experții în ciocolată din centrul de cercetare și dezvoltare pe care Nestlé îl are în York, Marea Britanie, și, potrivit informațiilor publicate de companie, produsul este certificat vegan și este fabricat din cacao obținută din producție sustenabilă, prin Planul Nestlé pentru cacao împreună cu Rainforest Alliance.

Compania a lansat deja alternative pe bază de plante la produsele lactate, acestea fiind produse acum din orez, ovăz, soia, nucă de cocos, mazăre și migdale. Exemplele includ înghețată fără lapte, băuturile pe bază de orez și ovăz, băuturi pe bază de mazăre, cappuccino și latte plant-based, o alternativă vegană pentru laptele condensat, precum și o gamă de brânză fără lactate pentru a veni în completarea gamei deja existentă de burgeri pe bază de plante.

Sursă foto: European Supermarket Magazine

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....
Nestlé pregătește o alternativă plant-based pentru KitKat
Nestlé pregătește o alternativă plant-based pentru KitKat
Grupul Nestlé face încă un pas spre producția plant-based și anunță că va lansa KitKat vegan. „Una dintre cele mai frecvente solicitări...