Nestlé lansează gama Garden Gourmet în retail
În încercarea de a se alinia cu tendințele moderne, Nestlé România, parte din cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, adresează segmentul consumatorilor care vor să urmeze o alimentație mai sustenabilă și să reducă consumul de carne și produse animale și listează gama Garden Gourmet în retail. Garden Gourmet, disponibilă în locații HoReCa și retaileri alimentari de tip cash&carry, se regăsește începând cu luna martie în mai multe lanțuri de retail modern.
Conform unei analize de piață și tendințe făcută în 2021 în cadrul proiectului european Smart Protein, 40% dintre români se declarau flexitarieni, ceea ce înseamnă că încearcă să mai reducă consumul de carne și să mănânce mai multe alimente pe bază de proteine vegetale. Mai mult, aproximativ 4 din 10 consumatori și-au exprimat intenția fermă de a consuma produse de origine vegetală în viitor, și mai mult de o treime, majoritatea femei, își exprimă dorința de a crește consumul de alimente pe bază de plante.
Astfel, începând cu luna martie Garden Gourmet Sensational Burger și Garden Gourmet Nuggets, produse pe bază de ingrediente și, mai ales, proteine de origine vegetală (plant based), sunt disponibile pentru început în magazinele Kaufland, Mega Image și Carrefour.
„Încercăm să susținem toți consumatorii, fie că sunt obisnuiți cu o alimentație bazată pe plante sau vor să facă trecerea la o alimentație mai echilibrată, în care alimentele de origine animală și, mai ales carnea, au o pondere mai mică, cu atât mai mult cu cât 29% dintre români spun că nu consumă deloc mâncăruri pe bază de plante”, explică Roxana Basarabă, Senior Brand Manager South East Market Food MAGGI Seasoning & Bouillons at Nestlé.
Nestlé: Cererea de condimente, în creștere
Pandemia, restricțiile de circulație și limitarea interacțiunii fizice au crescut considerabil frecvența de gătit acasă a românilor, ceea ce a produs o creștere proporțională a consumului de condimente. Potrivit unor sondaje derulate de Nestlé Romania, 76% dintre români își gătesc mâncarea acasă pentru cele mai importante mese ale zilei, prânz și cină.
Jumătate dintre români consumă supe și ciorbe de cel puțin 4 ori pe săptămână, iar frecvența consumului de supe și ciorbe este mai mare în rândul familiilor cu copii, conform studiilor realizate de Nestlé și agenția de research Masmi la începutul acestui an. 7 din 10 români gătesc supele și ciorbele acasă, de la zero, pe când 26% folosesc adesea cuburi de condimente pentru baza de supă. 38% consumă câteodată supe instant sau la plic, 12% fiind cei care consumă acest tip de supe mai frecvent.
„Cel mai bine vândut și cel mai îndrăgit produs de către consumatorii noștri este cu siguranță MAGGI Secretul Gustului. Este un produs cu care noi am început în 2002 și, de atunci până în ziua de astăzi, am construit o adevărată conexiune cu consumatorii noștri, care au devenit o adevărată inspirație pentru noi. MAGGI se adresează unui public larg de consumatori, cuprins între vârstele 20 – 55 ani, dar nu numai. De regulă, consumatorii tineri preferă soluțiile rapide, și de aceea, cel mai căutat produs de către tineri din portofoliul nostru este MAGGI Fidelicios pentru că oferă exact ce au ei nevoie: o masa bună în doar 5 minute”, adaugă Roxana Basarabă.
Portofoliul brandului Maggi, deținut de Nestlé, cuprinde 60 de produse, disponibile în următoarele segmente: bază pentru mâncăruri (MAGGI Secretul Gustului și MAGGI Borș), cuburi (MAGGI cuburi și bază lichidă), tăieței sau fidea (MAGGI Fidelicios, MAGGI Magic Asia), amestecuri de condimente (MAGGI Ideea zilei sosuri pentru Paste și Carne) și supe (MAGGI Supe clare și creme).
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN.