Nestlé Health Science România: Până în 2030 vrem să avem un business de cinci ori mai mare

Nestlé România, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a integrat brandul Solgar, lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare, în mai puțin de două luni de la preluarea operațiunilor acestui brand în țara noastră, ca urmare a achiziției la nivel global din august 2021. Odată cu această integrare, divizia de Health Science și-a dublat cifra de afaceri, iar ținta până în 2030 este ca businessul să crească de cinci ori. Nestlé Health Science România: Până în 2030 vrem să avem un business de cinci ori mai mare

”Am ajuns în prezent la un nivel de adopție de peste 90% a celor aproape 150 de produse Solgar. Integrarea brandului se face împreună cu transferul unui grup de angajați specializați în cadrul diviziei Nestlé Health Science, care funcționează la nivel global, ca entitate separată în cadrul Grupului Nestlé, din 2011, având ca obiectiv principal dezvoltarea unor noi soluții nutriționale personalizate. Suntem încrezători în potențialul acestei divizii și chiar dacă în prezent ponderea este de sub 2% în total cifră de afaceri Nestlé România, până în 2030 vrem să creștem businessul de cinci ori”, a precizat Mihai Zigmund-Iliescu, Business Development Manager Romania and Bulgaria Nestlé Health Science.

În prezent, produsele sunt disponibile în online și farmacii. Pe termen lung însă, Nestlé nu exclude listarea în retail, mai ales în contextul în care Solgar deține în portofoliu și alte branduri listate în retail în alte pieței.

Pe lângă Solgar, portofoliul Nestlé Health Science din România include Optifibre, gama Resource, gama Nutren (Nutren Junior si Nutren Optimum), dar și produse precum Althera, Alfare și Alfamino, formule extensiv hidrolizate. În primul trimestru, Nestlé a afișat pe plan local o creștere organică de 21% a vânzărilor în cadrul celor zece divizii, șapte dintre ele având un avans de două cifre.

La nivel de grup, Nestlé a raportat un avans de 5,6% a vânzărilor pentru primul trimestru al acestui an. Achizițiile nete au avut un impact pozitiv asupra vânzărilor de 0,3%, schimbul valutar având un impact negativ de 4%. Creșterea organică a ajuns la 9,3%, cu contribuții semnificative la nivelul tuturor zonelor geografice și categoriilor. Pricing-ul de 9,8% a reflectat creșterea semnificativă a costurilor. Creșterea internă reală (RIG) a fost de -0,5%. În ceea ce privește perspectivele pentru întregul an 2023, Nestlé se așteaptă la o creștere organică a vânzărilor între 6% și 8%.
 

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....