Nespresso anunță un nou Business Executive Officer în România și o nouă strategie de distribuție naţională

Nespresso implementează o nouă strategie de distribuție în România, aliniată cu strategia globală a companiei, care presupune colaborarea cu Groupe SEB și De’Longhi, producători ai espressoarelor Nespresso, pentru distribuția acestora către partenerii din segmentul electro-retail. De asemenea, Divizia locală anunţă şi o schimbare importantă la nivel de management, Ana-Maria Doxan preluând din această lună rolul de Business Executive Officer.  Nespresso anunță un nou Business Executive Officer în România și o nouă strategie de distribuție naţională

„Parteneriatul cu Groupe SEB și De’Longhi este un pas firesc şi necesar în dezvoltarea strategică a Diviziei Nespresso în România. Lăsând distribuţia espressoarelor în seama partenerilor noştri de producţie vom continua să ajungem tot mai aproape de iubitorii de cafea de specialitate din România dar ne vom putea concentra, de asemenea, şi mai mult asupra experienţei clienţilor noştri şi, implicit, asupra extinderii propriei reţele de retail.” a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Diviziei Nespresso România.

Ana-Maria Doxan face parte din echipa Nestlé România din 2005, începându-şi cariera în Divizia Beverages. De-a lungul anilor a condus echipe şi proiecte de mare anvergură, parcursul său profesional vizând atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce. De la 1 mai 2021 a fost numită la conducerea Diviziei Nespresso România, iar din acest rol va supraveghea toate operaţiunile Diviziei şi va asigura dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso fiind una dintre companiile producătoare de cafea care şi-a luat angajamentul ca nu mai târziu de 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso, atât din gama pentru acasă, cât și din gama profesională, să aibă o amprentă de carbon neutră.

Noul parteneriat vine ca umare a creşterii accelerate a businessului Nespresso în România, cu scopul de a lărgi şi mai mult distribuţia espressoarelor Nespresso. Operaţională pe piaţa locală din 2015, Divizia Nespresso a Grupului Nestlé s-a dezvoltat semnificativ în fiecare an, având un model unic de business direct-to-consumer, prin care cafeaua Nespresso este pusă la dispoziţia clienţilor doar prin reţeaua proprie de magazine, iar distribuţia espressoarelor Nespresso este realizată atât în reţeaua proprie de magazine, cât şi prin intermediul magazinelor partenere, în prezent Flanco, eMag şi Carrefour.

Brandul are în prezent un magazin online, www.nespresso.com, 2 magazine-concept Nespresso Boutique – în Calea Dorobanţi nr. 210 şi în Băneasa Shopping City şi 4 puncte de vânzare – în Afi Cotroceni, Mega Mall, Sun Plaza - în Bucureşti şi în Vivo! Mall - în Cluj. Anul acesta Divizia intenţionează să transforme din această vară punctul de vânzare din Afi Cotroceni într-un magazin-concept, în aceeaşi zonă a mall-ului în care se află în prezent, dar şi să analizeze extinderea reţelei sale de retail în alte oraşe din ţară.

Divizia Nespresso din România răspunde şi nevoilor segmentului B2B, prin soluţii profesionale pentru cafea la birou, precum şi soluţii profesionale destinate segmentului Premium HoReCa.

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

 

Radu Savopol, 5 to go: Divizia de retail poate să ajungă la 20 de milioane de euro în cinci ani
Radu Savopol, 5 to go: Divizia de retail poate să ajungă la 20 de milioane de euro în cinci ani
Un brand construit în HoReCa și cu rulaje estimate la 40 de milioane de euro pe acest canal, 5 to go pariază acum pe potențialul pieței de...
Silvia Sticlea, Nestlé România:
Silvia Sticlea, Nestlé România: "Investițiile în extinderea portofoliului rămân o prioritate și în 2023"
Primele nouă luni ale anului au adus o creștere de 11,1% pentru businessul Nestlé România, avans susținut de o evoluție de două cifre pe 7...
Nespresso, investiție de peste 100 mil. euro în extinderea producției
Nespresso, investiție de peste 100 mil. euro în extinderea producției
Ca urmare a cererii crescute de capsule, Nespresso anunță o investiție de 117 milioane de franci elvețieni (105,8 milioane de euro) în...
Nespresso investește 170 mil. $ în extinderea producției
Nespresso investește 170 mil. $ în extinderea producției
Pe măsură ce cererea de cafea a crescut constat, Nespresso, divizie a grupului elvețian Nestlé pe piața capsulelor premium de cafea, a luat...