Mutare-surpriză la vârful FrieslandCampina România

După un mandat de patru ani ca Managing Director al FrieslandCampina România, Cornel Cărămizaru a fost numit Managing Director Spania & Portugalia, mandatul său începând cu data de 1 octombrie 2019. Numirea succesorului se va face până la acea dată. Mutare-surpriză la vârful FrieslandCampina România

ʺAnul acesta a fost un an record pentru FrieslandCampina România și pentru brandul Napolact. Acest lucru m-a făcut să mă uit în urmă la tot ce am realizat în cadrul acestei companii, nu doar la cei 4 ani de mandat, ci la toți cei aproape 9 ani petrecuți alături de o echipă minunată. Elementul esențial al succesului acestei perioade a fost creșterea. Ne-am dezvoltat ca organizație, am crescut brandul Napolact la un nivel pe care nu cred că mulți îl sperau, am investit în segmentul lactatelor ecologice, contribuind semnificativ la creșterea categorieiʺ, spune Cornel Cărămizaru, Managing Director FrieslandCampina România.

Cornel Cărămizaru are o carieră de peste 23 de ani în industria bunurilor de larg consum. S-a alăturat echipei FrieslandCampina România în 2011, ocupând funcția de Sales Director. În 2016 a fost numit Managing Director, fiind primul român la conducerea FrieslandCampina România. Sub îndrumarea lui, Napolact a devenit brandul numărul 1 în lactate (cnf. Nielsen retail audit), compania a avut o redresare  spectaculoasă, trecând pe profit la un an de la începerea mandatului, a investit în linia de producție de la Cluj şi a lansat programul de susținere a fermierilor ʺFarmers 2 Farmersʺ.

În calitatea sa de Managing Director al Iberia, Cornel Cărămizaru va coordona activitatea FrieslandCampina din Spania şi Portugalia.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Compania a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 416,85 de milioane de lei, în creștere cu 8% față de anul precedent și un profit net de 12,28 milioane de lei.

 

Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Jan Derck van Karnebeek, cel care a condus timp de doi ani operațiunile Heineken România în perioada 2009-2011, a fost numit CEO al...
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de lactate, a investit circa 3 milioane de euro într-o nouă...
FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj
FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți producători de lactate pe plan local, investește într-o nouă linie de producție...