Mondelēz International: Consumatorii globali caută intenționat mai multe oportunități de a se răsfăța

Gustările rămân o modalitate accesibilă pentru consumatori de a avea un pic de satisfacție în viața de zi cu zi. Acest lucru poate explica de ce apetitul pentru biscuiți și fursecuri (cookies) este în creștere – procentul consumatorilor globali care mănâncă biscuiți și/sau fursecuri cel puțin o dată pe săptămână a crescut cu 5% în ultimul an, arată al șaselea raport anual State of Snacking™, realizat de Mondelēz International. Mondelēz International State of Snacking: Consumatorii globali caută intenționat mai multe oportunități de a se răsfăța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

State of Snacking™ este un studiu global privind tendințele de consum, care analizează modul în care consumatorii iau decizii în ceea ce privește gustările. În general, răsfățul rămâne în prim-planul categoriei de gustări, majoritatea consumatorilor alegând gustările ca recompensă sau răsfăț. Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul "State of Snacking" urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări.

Astfel, atunci când aleg o gustare pentru răsfăț, 76% dintre consumatori sunt de acord că preferă să se bucure de ea decât să se concentreze pe ingrediente, în timp ce 81% dintre consumatori spun că își găsesc momente de liniște pentru ei înșiși când consumă gustări (un procent în creștere cu 9% față de anul precedent). Consumatorii caută mai multe ocazii de a se răsfăța, mulți dintre ei concentrându-se pe răsfăț pentru a spori starea de bine emoțională generală. 80% sunt de acord că folosesc gustările pentru a se recompensa după o zi productivă.

"Gustările de răsfăț sunt expresia perfectă a "culturii micilor plăceri" - o evadare practică și reconfortantă din rutina zilnică. Oamenii văd gustările ca pe o recompensă binemeritată și o modalitate de relaxare după o zi lungă", a declarat Melissa Davies, Senior Manager Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International.

Cu venituri de aproximativ 36,4 de miliarde de dolari în 2024, Mondelēz International are în portofoliu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate's Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone.

Mondelēz a încheiat anul 2024 pe plus, raportând „performanțe solide”, potrivit raportului financiar. Concret, producătorul Milka a raportat anul trecut o cifră de afaceri netă de 40,5 miliarde de dolari, în creștere cu 1,2% față de anul anterior. Din perspectivă organică, creșterea raportată la nivelul cifrei de afaceri nete a fost de 4,3%, prețurile în creștere compensând volumele în ușoară scădere (-1%).

Pe piața din Europa, producătorul a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri netă de 13,30 de miliarde de dolari, marcând o creștere de 3,5%, în timp la organic avansul a fost de 5,7% prin comparație cu anul anterior.

Pe plan local, Mondelēz este liderul pieței locale de snackuri dulci, businessul dublându-se odată cu integrarea Chipita. În 2023 compania a încheiat cu o cifră de afaceri de 1,36 miliarde de lei și un profit net de 33,9 milioane de lei, potrivit datelor furnizate de Ministerul de Finanțe.

Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa
Mondelēz International a anunțat numirea lui Volker Kuhn în funcția de Vicepreședinte Executiv și Președinte pentru Europa, începând cu 1...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
milka
Mondelēz International se extinde în China printr-o achiziție
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, achiziționează un pachet majoritar din acțiunile Evirth, unul...
Studiu Mondelēz International: Gustările câștigă tot mai mult teren în preferințele consumatorilor tineri
Studiu Mondelēz International: Gustările câștigă tot mai mult teren în preferințele consumatorilor tineri
Gustările au devenit un comportament alimentar obișnuit, fiind preferate în locul meselor de 64% dintre consumatori (în creștere cu 5% față...