METRO Cash&Carry România reia METRO Expo
METRO Cash&Carry România organizează din nou METRO Expo, una dintre cele mai mari expoziții de comerț dedicate clienților profesioniști din sud-estul Europei, cea de a patra ediție urmând să aibă loc în perioada 30 septembrie – 3 octombrie 2015 la Pavilionul Central Romexpo, în București. Cea mai recentă ediție METRO Expo a avut loc în luna martie a anului 2012, reunind peste 400 de expozanți și 40.000 de vizitatori.
Lansată în 2006 de către METRO România, METRO Expo reunește soluții de business integrate pentru antreprenorii din România, fiind concepută special pentru a le oferi clienților profesioniști oportunitatea de a găsi cele mai potrivite soluții, programe și servicii pentru dezvoltarea afacerii lor.
Citește și:
- Europa de Est, regiunea cu cea mai bună evoluție pentru Metro Cash&Carry
- Gilles Roudy, Metro: "Încrederea în economie poate aduce creștere în consum"
- Cine a câștigat și cine a pierdut în retailul românesc în 2014
“Prin expertiza în domenii cheie și cu ajutorul competențelor echipei noastre, cei prezenți la METRO Expo vor putea beneficia de asistență și informații referitoare la soluțiile oferite de către METRO România prin intermediul programelor sale strategice, destinate îmbunătățirii, dezvoltării și susținerii afacerilor mici și mijlocii de pe piața locală”, spun reprezentanții companiei.
METRO Cash&Carry România operează în prezent în România un număr de 31 de magazine, o platformă de comerț online și franciza La Doi Pași.
Cele mai recente date publicate la Ministerul de Finanțe arată în dreptul companiei o cifră de afaceri de 4.488,6 milioane de lei în 2014, în scădere cu 5% față de anul precedent.





