Implementările semnate de Mediascope la festivalurile din 2022

 Implementările semnate de Mediascope la festivalurile din 2022

 

Mediascope livrează best-practice building și 360 brand management, gestionând, în prezent, implementarea proiectelor de trade-marketing cross-channel pentru mai mult de 40 de branduri internaționale și pentru 7 branduri globale.

Anul aceasta, Mediascope a avut numeroase implementări în cadrul festivalurilor din timpul verii pentru branduri diverse, precum Costa Coffee, Jagermeister, Martini și Bacardi.

Mediascope și-a dorit să pună accent pe experiența consumatorului în cadrul interacțiunii cu brandurile și să le ofere acestora ocazia de a rămâne cu imaginea proiectelor lor imprimate în minte. Și-au dorit, prin creativitate, să stârnească interes, curiozitate și să fie reprezentativi pentru crearea de noi tendințe pe piață. Astfel, compania a venit cu cele mai creative și cool idei pe care le-a implementat pentru o serie de branduri binecunoscute.

colaj1

Unul dintre elementele care conturează festivalurile este prezența brandurilor, cu standuri, baruri, activări și activități pentru consumatori. Prin branding și tot pachetul cu care se prezintă la festivaluri, brandurile reușesc să interacționeze cu publicul și să contribuie semnificativ la experiența generală de festival a acestuia. De asemenea, reușesc să câștige noi consumatori, dar și să îi fidelizeze pe cei existenți.

Mediascope dispune de toată logistica necesară pentru implementarea proiectelor de brand, la care mai adaugă și creativitatea echipei de specialiști necesară pentru livrarea rezultatelor peste așteptări. Compania parcurge in-house cinci stadii de dezvoltare – de la analiză, la cercetare și creație, până la producție și implementarea proiectului în locația respectivă.

Câteva dintre proiectele realizate în cadrul festivalurilor din vara acestui an au fost semnele luminoase pentru Bacardi, barurile Jagermeister și Beck’s, un carusel din lemn cu leagăne pentru Martini și un bar de cafea pentru Costa Coffee, alături de un POSM cu tipuri de cafea.

Colaj2

Fiecare proiect a fost creat astfel încât să introducă consumatorul în povestea și atmosfera brandului. Design-urile create au pornit de la o viziune generatoare de tendințe, iar până la materializare au trecut prin mai multe filtre: costuri, materiale, tehnologie, tendințe și creativitate. Echipa Mediascope lucrează extrem de meticulos și nu face compromisuri în ceea ce privește calitatea. Lucru care poate fi observat cu ușurință la fiecare proiect semnat de companie.
Creativitate fără limite, ancorată în realitate, idei realizabile nu doar pe hârtie, cu dorința de a impresiona la cote maxime. Întreaga abordare Mediascope se traduce în work made to be seen, alcătuită din principii clare care urmăresc atât emoția, creativitatea, calitatea, ideea și design-ul, cât și consumatorul.

Prezent pe piața din România de 17 ani, Mediascope pune accent pe integrarea online-offline a proiectelor și alocă resurse majore în acest sens. Pentru mai multe informații, accesați Mediascope.ro. 

*Articol susținut de Mediascope. 

Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...
Filosofia de lucru Mediascope – de la brief la rezultate
Filosofia de lucru Mediascope – de la brief la rezultate
Pentru a rămâne relevant, ai nevoie de acțiuni de marketing inteligente ce dovedesc înțelegerea consumatorului, a realității din teren și...