Maggi demarează o campanie promoțională în retailul modern

Compania Nestlé România lansează o nouă campanie pentru brandul Maggi ce se va desfășura în marile rețele de magazine din România în perioada 21 august – 20 septembrie. Astfel, sub denumirea de “Școala legumelor”, a fost lansată o colecție de cinci cărți pentru copii prin intermediul căreia compania își propune să îi ajute pe părinți în lupta de a-i împrieteni pe cei mici cu legumele. Maggi demarează o campanie promoțională în retailul modern

La orice produs Maggi în valoare de 5 lei achiziționat, consumatorul câștigă pe loc, la alegere, unul dintre cele 5 episoade din Școala Legumelor. În plus, la achiziționarea produselor Maggi în valoare de 25 de lei, consumatorii primesc întreaga colecție Școala Legumelor. Mai multe detalii despre mecanismul și calendarul promoției sunt disponibile pe pagina de Facebook MAGGI România și pe www.maggi.ro.
„Știm cât de importantă este o alimentație variată, în special în rândul copiilor. Însă războiul dintre părinți și copii pe tema legumelor nu este nou. Am decis să venim în ajutorul părinților și să le oferim un mijloc educativ și totodată distractiv, prin care aceștia își pot convinge copiii să mănânce legume”, a declarat  Cristina Truță, Senior Brand Manager Maggi România.

Rețelele de magazine care participă în promoție sunt Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan şi Billa.

În România, marca Maggi este prezentă prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Borș, Maggi Fidelicios, Maggi Supe și Ciorbe standard și instant, Maggi Cuburi și Maggi Ideea Zilei.

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
iSense Solutions: Părinții alocă săptămânal aproximativ 95 de lei pentru pachetul cu mâncare al elevilor
iSense Solutions: Părinții alocă săptămânal aproximativ 95 de lei pentru pachetul cu mâncare al elevilor
Părinții doresc să le asigure copiilor un stil de viată sănătos și o alimentație echilibrată, iar una dintre provocări o reprezintă și...
Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021
Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021
Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de produse alimentare și băuturi din lume, și-a redus în 2021 emisiile de dioxid...