Maggi demarează o campanie promoțională în retailul modern
Compania Nestlé România lansează o nouă campanie pentru brandul Maggi ce se va desfășura în marile rețele de magazine din România în perioada 21 august – 20 septembrie. Astfel, sub denumirea de “Școala legumelor”, a fost lansată o colecție de cinci cărți pentru copii prin intermediul căreia compania își propune să îi ajute pe părinți în lupta de a-i împrieteni pe cei mici cu legumele.
La orice produs Maggi în valoare de 5 lei achiziționat, consumatorul câștigă pe loc, la alegere, unul dintre cele 5 episoade din Școala Legumelor. În plus, la achiziționarea produselor Maggi în valoare de 25 de lei, consumatorii primesc întreaga colecție Școala Legumelor. Mai multe detalii despre mecanismul și calendarul promoției sunt disponibile pe pagina de Facebook MAGGI România și pe www.maggi.ro.
„Știm cât de importantă este o alimentație variată, în special în rândul copiilor. Însă războiul dintre părinți și copii pe tema legumelor nu este nou. Am decis să venim în ajutorul părinților și să le oferim un mijloc educativ și totodată distractiv, prin care aceștia își pot convinge copiii să mănânce legume”, a declarat Cristina Truță, Senior Brand Manager Maggi România.
Rețelele de magazine care participă în promoție sunt Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan şi Billa.
În România, marca Maggi este prezentă prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Borș, Maggi Fidelicios, Maggi Supe și Ciorbe standard și instant, Maggi Cuburi și Maggi Ideea Zilei.