L’Oréal România intră pe online cu un magazin propriu

L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu, lansat sub brandul Kiehl’s. Platforma www.kiehls.ro reprezintă un pas important în strategia companiei de a se extinde pe piața de retail online, unde aceasta a intrat în urmă cu cinci ani alături de retaileri online parteneri. L’Oréal România intră pe online cu un magazin propriu

„Prin lansarea www.kiehls.ro încercăm să aducem experiența din offline în online. Comerțul online reprezintă o oportunitate excelentă pentru a permite consumatorilor români accesul la produse eficiente și de calitate, indiferent de zona de unde provin. Totodată, dezvoltarea în zona de e-commerce ne permite să creștem în mod sustenabil rețeaua de magazine proprii și să aducem experiența brandului cât mai aproape de consumatorii noștri”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux a L’Oréal România.

În România, 30% din populația urbană își face cumpărăturile online, iar comerțul electronic reprezintă 5,6% din totalul pieței de retail, potrivit datelor frunizate de companie. În ceea ce privește produsele cosmetice, 7,9% dintre acestea se vând online. În ultimii doi ani, piața de e-commerce din România a avut cea mai mare creștere din Europa Centrală și de Est, iar produsele de frumusețe și modă sunt a treia cea mai achiziționată categorie în online.

Lansarea www.kiehls.ro reprezintă un pas important pentru L’Oréal România și vine în completarea strategiei de expansiune a retailului propriu. Compania a intrat pe piața magazinelor mono-brand în 2015, prin deschiderea primului magazin Kiehl’s în AFI Palace Cotroceni din București. În prezent, brandul Kiehl’s deține șase magazine proprii în București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. L’Oréal România operează, în total, 11 magazine proprii sub brandurile Kiehl’s și NYX Professional Make-Up.

L’Oréal România este prezent pe piața locală de 21 de ani. Producătorul a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17% față de 2016, respectiv un profit net de 33,9 milioane de lei.
 

L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro,...
 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la...
L'Oréal România deschide primul magazin propriu din Timișoara
L'Oréal România deschide primul magazin propriu din Timișoara
L'Oréal România, al doilea cel mai important jucător din industria locală a cosmeticelor, ajunge la o rețea de 12 magazine proprii odată cu...