Lactalis își extinde gama de produse ecologice
Producătorul fracez de lactate Lactalis își lărgește portofoliul de produse ecologice, supermarketurile din Franța având deja o sortimentație vizibil mai extinsă în raionul de brânzeturi, scrie presa străină.
Astfel, pentru brandul Président, care are deja un sortiment de brânză camembert bio, se anunță și alte lansări, precum un emmental bio. Totodată, sub marca Galbani, Lactalis a lansat o mozzarella organică.
Potrivit studiilor prezente pe piață, 52% dintre francezi consumă în mod regulat produse lactate ecologice și mai mult de jumătate din vânzările în valoare de produse ecologice au fost realizate pentru produsele proaspete, în 2016. Cifrele sugerează că mărcile importante nu au altă opțiune decât să parieze pe bio, pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor.
Grupul Lactalis are 75.000 de angajați și deține 236 de fabrici în întreaga lume, în 44 de țări. În România, Lactalis produce trei dintre cele mai vândute cinci branduri de pe piața lactatelor: Albalact, Covalact și La Dorna, cărora li se adaugă cea mai cunoscută marcă internațională a grupului, President.





