La Fântâna lansează o nouă platformă comercială multicanal

La Fântâna a lansat noua sa platformă digitală lafantana.ro, care integrează și extinde oferta de soluții pentru apă și cafea acasă, la birou și către operatorii din industria ospitalității. Platforma centralizează și integrează toate canalele de vânzări ale companiei, simplificând și eficientizând semnificativ interacțiunea dintre clienții existenți sau potențiali și La Fântâna. La Fântâna lansează o nouă platformă comercială multicanal

Compania aduce pe noua platformă soluții potrivite pentru orice tip de client, echipamente profesionale și semiprofesionale pentru toate nevoile și bugetele și, poate cel mai important, soluții sustenabile de hidratare cu apă. Atât clienții persoane fizice cât și persoane juridice pot contracta și comanda produse și servicii La Fântâna și KAFUNE (brandul de cafea al companiei), precum și gestiona relația client-furnizor.

Pe platformă se pot accesa produse cu comandă unică și livrare la client dar și, cel mai important, servicii pe bază de abonament la echipamente de tip watercooler, cu apă îmbuteliată sau sisteme de filtrare a apei din rețea, pentru orice tip de mediu locativ. O noutate absolută în această ofertă o reprezintă fântâna publică City 1.0, potrivită pentru spații publice deschise și circulate, piețe publice din ansambluri rezidențiale sau centre de afaceri.

„Ne-am angajat în fața societății că gândim apa la viitor. Asta înseamnă că propunem nu doar soluțiile cele mai sustenabile și mai prietenoase cu mediul; nu doar modalități de a bea apă, acasă, la birou, pe drum ori la restaurant, fără PET-uri, fără efort de transport și la prețuri corecte. Ci și că, prin nenumărați pași mai mari sau mai mici, vrem să oferim oamenilor posibilitatea de a-și satisface o nevoie de bază – cum e hidratarea cu apă – consumând cât mai puțin din resursele existente, în deplină siguranță, la standarde ridicate de calitate și cu respect față de apă. Noua platformă sinergetică lafantana.ro și oferta noastră mult îmbunătățită sunt un pas important în această direcție”, afirmă Dan Sorin Popa, Director General adjunct La Fântâna.

O altă noutate o reprezintă extinderea ofertei de servicii către industria ospitalității unde, în afara serviciilor complete de cafea pentru restaurante, baruri și hoteluri, La Fântâna propune și servicii de apă adaptate acestui mediu comercial.

„În multe țări unde mergem să ne petrecem vacanțele de vară, vedem cum o carafă de apă rece și proaspătă e primul semn al ospitalității atunci când ne așezăm la o masă. Vrem să oferim operatorilor HoReCa din România posibilitatea de a propune clienților apă filtrată , plată sau carbogazoasă, la costuri eficiente și fără consum de plastic de unică folosință”, explică Dan Sorin Popa.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...

Noua platformă a fost gândită nu doar ca un one-stop-shop pentru orice tip de client, ci și ca resursă de informație și educație privind universul apei și cultura cafelei.
 

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna România, lider național pe piața de servicii B2B de apă și cafea, va fi prezentă în modul de testare, în premieră, pe rafturile...