La 5 ani de la lansare, vinurile Liliac se apropie de pragul de un mil. euro

Amb Wine Company, producătorul vinurilor premium Liliac, și-a propus realizarea unei cifre de afaceri de 4 milioane de lei pe 2015. Pe primul semestru al anului, compania a reușit să-și dubleze vânzările față de aceeași perioadă din 2014, acestea ajungând la valoarea de 1,4 mil. lei. La 5 ani de la lansare, vinurile Liliac se apropie de pragul de un mil. euro

“Vânzările în prima jumătate a anului sunt peste așteptări. Vinul rose, în mod particular, a avut o evoluție foarte bună. Până acum, 2015 se anunță a fi un an perfect pentru producătorii de vin, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ, datorită vremii favorabile din această vară”, a declarat Alfred Michael Beck, fondator al Cramei Liliac și proprietar al amb Holding România.

Producătorul Liliac a aniversat de curând cinci ani de la înființare printr-o petrecere la care au fost invitați clienți ai firmei, dar și persoane din mediul de business local. Aniversarea este marcată și prin lansarea unei colecții premium, Private Selection, care cuprinde patru sortimente de vinuri, printre care și Orange Chardonnay, primul vin portocaliu de pe piața românească.

Planuri de lărgire a ariei de distribuție

Din totalul producției locale de vinuri Liliac, 20 % se distribuie în retail, iar restul de 80% în HoReCa. Gama de vinuri a Cramei Liliac este în prezent listată în peste 300 de restaurante din București și din țară.
“Ne gândim să distribuim vinurile Liliac și în regiunea de est a României, în Moldova. Cât despre retail, nu suntem convinși că se merită să creștem numărul parteneriatelor actuale cu retailerii, nu suntem pregătiți să producem vinuri de mass-market”, a precizat Alfred Michael Beck.

În cei 5 ani de existență, din 2010, de la înființare, până în prezent, amb Wine Company a finalizat procesul de dezvoltare a Cramei Liliac din comuna Batoș (județul Mureș), în urma unei investiții totale de 7 mil euro, inclusiv cheltuieli operaționale. Odată cu finalizarea procesului de dezvoltare a facilităților de producție, amb Wine își consolidează poziția pe piața vinurilor premium, având ca obiectiv o cifră de afaceri de 4 mil lei în 2015.

Amb Wine deţine 52,8 ha plantate cu struguri de soiuri nobile în regiunea Batoș (Mureş) şi Vermeș-Lechința (Bistriţa-Năsăud) şi are o capacitate de producţie de 260.000 litri, utilizând cele mai moderne tehnologii de vinificare, inclusiv metoda schilfwein (prin care se produce vinul de desert Nectar de Transilvania), o premieră în România.

45.000 de sticle din vinurile Tandem, vândute în primul an de la lansare
45.000 de sticle din vinurile Tandem, vândute în primul an de la lansare
Colecția de vinuri Tandem, lansată ca o premieră în industria vini-viticolă din țară, fiind vorba despre o colaborare între o cramă din...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
Castel Mimi și Liliac, investiție de 300.000 euro în lansarea colecției Tandem
Castel Mimi și Liliac, investiție de 300.000 euro în lansarea colecției Tandem
Cramele Liliac și Castel Mimi lansează în premieră seria de vinuri Tandem, care unește experiența și tradiția a două vinării din România...
Crama Liliac își mărește capacitatea de producție cu 30% și așteaptă afaceri de 7,4 mil. lei
Crama Liliac își mărește capacitatea de producție cu 30% și așteaptă afaceri de 7,4 mil. lei
Crama Liliac, operată de compania amb Wine Company, parte din consorțiul austriac amb Holding, continuă trendul ascendent din ultimii ani și...