Castel Mimi și Liliac, investiție de 300.000 euro în lansarea colecției Tandem

Cramele Liliac și Castel Mimi lansează în premieră seria de vinuri Tandem, care unește experiența și tradiția a două vinării din România și Republica Moldova. Parteneriatul dintre cele două crame presupune o investiție comună în lansarea noii colecții de vinuri, de 300.000 de euro. Castel Mimi și Liliac, investiție de 300.000 euro în lansarea colecției Tandem

Liliac și Castel Mimi doresc să acopere piața din România, unde se așteaptă la o creștere naturală de 50% pe an, cu 60.000 de sticle vândute în primul an de la lansare.

“Crama Liliac a obișnuit cumpărătorii de vinuri nu doar cu o calitate superioară a vinurilor, dar cu idei de pionierat pe piața din România, cu proiecte inedite. Tandem este una dintre ideile pe care am reușit să le transformăm în realitate, și nu oricum, ci cu ajutorul Castel Mimi și a prietenului meu bun Adrian”, a menționat Miron Radic, CEO Crama Liliac.


Te-ar putea interesa și: Vinurile, o categorie efervescentă în retail



“Suntem mândri de poziția noastră de cel mai bun producător de vin din Moldova, însă este tot timpul o bucurie pentru noi să ne facem vinurile cunoscute și pe piețele internaționale. România este o țară strategică pentru noi, atât prin prisma unei piețe prolifice, cât și de dragul unei istorii trăite împreună. Un proiect cum este Tandem nu putea ieși așa bine decât în colaborare cu Crama Liliac”, a spus Adrian Trofim, General Manager Castel Mimi Wine & Resort.

Povestea din spatele acestei colecții începe odată cu prietenia dintre managerii cramelor, foști colegi de facultate, care au decis să-și unească experiența și expertiza pentru a crea o colecție de vin premium care să simbolizeze prietenia și colaborarea. Colecția Tandem cuprinde 3 sortimente unicat de vin roșu (cupaj complex de Cabernet Sauvignon și Fetească Neagră din inima Moldovei), rosé (produs 100% din struguri Merlot) și alb (un cupaj din Sauvignon Blanc și Fetească Regală).

Noua colecție va putea fi găsită pe rafturile retailerilor mari, prezenți pe piața din România, însă Castel Mimi și Liliac au în vedere și exportul pentru anii următori. 

 

Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Deschidem Vinul Românesc, programul Carrefour România care sprijină industria vinurilor românești încă din 2019, a susținut, la invitația...
45.000 de sticle din vinurile Tandem, vândute în primul an de la lansare
45.000 de sticle din vinurile Tandem, vândute în primul an de la lansare
Colecția de vinuri Tandem, lansată ca o premieră în industria vini-viticolă din țară, fiind vorba despre o colaborare între o cramă din...
Crama Liliac estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 17% față de anul trecut
Crama Liliac estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 17% față de anul trecut
Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, a vândut până la sfârșitul lunii noiembrie a acestui an 383.000 de sticle de vin, cifră apropiată...
Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase,  este disponibilă în retail, la Carrefour
Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase, este disponibilă în retail, la Carrefour
Vinurile din colecția Nasty, semnate de Ilie Năstase și produse de crama Domeniile Prince Matei, sunt disponibile începând cu luna iulie, doar...