Kangoopack, afaceri de peste 5 milioane de euro în 2020

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, a înregistrat în anul 2020 o creștere organică de 22% comparativ cu anul 2019, ajungând la 5,1 milioane de euro.  Kangoopack, afaceri de peste 5 milioane de euro în 2020

Evoluția înregistrată de Kangoopack în ultimul an este bazată, în principal, pe creșterea industriei de retail concomitent cu avansul cotei de piață a companiei, creșterea numărului de clienți activi ce activează în retail și creșterea livrărilor on-line și atenția mai mare a clienților pe reducerea costurilor cu ambalarea produselor expediate.

Ca urmare a creșterii costurilor cu forța de muncă, a costului cu utilitățile și a costurilor cu serviciile conexe, tot mai multe companii au trecut de la ambalarea manuală a produselor către ambalarea automată.

“Anul 2020, cu toate provocările sale, a determinat accelerarea adoptării soluțiilor de e-commerce, oamenii au comandat intens online, iar producătorii și furnizorii de bunuri și servicii au înțeles că trebuie să investească în două mari direcții: prezența în mediul online și asigurarea logisticii prin care să livreze produsul cât mai rapid și în condiții de siguranță către client”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Kangoopack estimează că 2021 va confirma obiceiurile de consum ale ultimului an și că 2021 este un an în care oamenii vor continua să se documenteze tot mai mult pe online, urmând ca achiziția finală să fie făcută în proporție aproximativ egală din magazine fizice și din mediul online. Astfel, este tot mai clar că domeniul online crește accelerat, fiind un fenomen ireversibil, iar acest lucru va aduce transformări în comportamentul clienților și al furnizorilor de produse și servicii.
În condițiile în care lanțul de distribuție a mărfurilor se diversifică substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali, ceea ce adaugă un cost suplimentar în prețul final al produsului, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat, iar costul cu ambalarea produselor reprezintă o pondere importantă.

Kangoopack este o companie antreprenorială cu capital 100% românesc, activând în principal pe piața din România dar având clienți și din țările limitrofe – Ungaria, Serbia, Bulgaria, Croația, Moldova, Ucraina. Kangoopack oferă utilaje și produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleți, ambalare grupată, legare, formare și sigilare cutii și consumabile.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Pentru eMAG, 2023 a fost un an mult mai bun decât estimase, în care investițiile și proiectele din ultimii trei ani au dat roade. Previziunile...
Kangoopack are un nou director de operațiuni
Kangoopack are un nou director de operațiuni
Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, anunță numirea lui Călin Muntean în funcția de director de operațiuni (COO)...
Afacerile din ambalare ale Kangoopack vor atinge 7 mil. euro în acest an
Afacerile din ambalare ale Kangoopack vor atinge 7 mil. euro în acest an
Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, a înregistrat în primul semestru din anul 2021 o creștere organică de 60%...
Profi, cantitate redusă de ambalaje puse pe piață în ultimele 12 luni
Profi, cantitate redusă de ambalaje puse pe piață în ultimele 12 luni
În parteneriat cu Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, Profi și-a optimizat procesul de ambalare și a obținut o...