Jumătate de milion de unități vândute, obiectivul Tonic-Blend Kombucha pentru 2025

Tonic Blend, producătorul brandului de kombucha Tonic-Blend Kombucha, și-a setat atingerea pragului de jumătate de milion de unități vândute anul acesta. Din perspectiva cifrei de afaceri, compania estimează pentru anul acesta, conform contractelor în desfășurare, vânzări de peste 400.000 de euro. Tonic Blend Kombucha, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

„În ultimii doi ani, Tonic-Blend a marcat evoluția de la un pariu îndrăzneț la un business sustenabil, cu un potențial imens. 2024 a fost un an esențial pentru noi marcat de expansiune, inovație și adaptare la noile tendințe de consum, cu creșteri pe două segmente cheie: HoReCa și Modern Trade. Anul 2025 a început foarte bine pentru noi, iar volumele generate în primele luni confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Cristian Cîrloganu, fondator Tonic-Blend Kombucha.

”Finalul anului a adus și o inovație majoră: am îmbogățit kombucha fermentată natural cu microorganisme benefice pentru echilibrul microbiomului. Formula noastră avansată conține culturi rezistente, care își păstrează beneficiile mai mult timp și rămân active chiar și în condiții dificile, precum temperaturi ridicate sau mediul gastric”, a explicat fondatorul Tonic-Blend Kombucha.

Pentru anul acesta, investițiile sunt direcționate în trei zone: extinderea prezenței în retailul modern, cât și în HoReCa și e-commerce, creșterea notorietății kombucha, dar și în inovare.

Tonic Blend a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 120.000 de euro, rezultatul fiind susținut de extinderea prezenței în rețeaua națională de cafenele TED’S și în locații premium precum Real Foods, Ototo, Figs, Utopia, dar și de listarea în Carrefour România și pe Freshful.

„Chiar dacă vorbim de o categorie relativ nouă pe piața din România, Tonic-Blend și-a asumat încă din 2020 rolul de pionier, contribuind activ la sănătatea românilor prin oferirea unor opțiuni sănătoase și naturale. Rezultatele au fost excepționale: am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 300% față de 2023, consolidându-ne astfel poziția în categoria kombucha din România”, a mai punctat Cristian Cîrloganu.

Povestea Tonic-Blend Kombucha a început în anul 2019 cu un spațiu închiriat pentru unitatea de producție, cu o capacitate de 700 de sticle pe lună. De la acel moment businessul s-a dezvoltat constant ajungând în acest moment la o capacitate de producție anuală de peste 1,5 milioane de unități pe an.

Kraft Heinz shares slide over Q3 profit drop
Kraft Heinz finalizează investiția de 70 de milioane de euro în extinderea fabricii din Spania
Compania Kraft Heinz a mărit cu 50% capacitatea de producție a fabricii sale din La Rioja, Spania, ca parte a unei investiții de 70 de milioane de...
carmistin preluare divizie cargill nutritie animala
Carmistin The Food Company va prelua divizia de nutriție animală din România a Cargill
Carmistin The Food Company, producător de top în industria agroalimentară din România, anunță achiziționarea diviziei de nutriție animală...
Adrian Racovita, antreprenor si director general Microfruits
Microfruits planifică investiții majore pentru creșterea capacităților de producție din piața internă
Grupul Microfruits S.A, un important distribuitor și producător de fructe și legume proaspete, planifică investiții majore atât în sectorul...
Comisia de sănătate din Camera Deputaților aprobă reducerea TVA la scutece și produse de igienă feminină. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proiect de lege: TVA de 9% pentru scutece și produse de igienă feminină
Comisia pentru sănătate și familie a Camerei Deputaților a dat raport favorabil pentru reducerea TVA la 9% pentru mai multe produse de igienă...