JTI intră în categoria produselor din tutun încălzit
JTI România, companie prezentă de 30 de ani pe piața din România, a intrat în categoria produselor din tutun încălzit cu brandul Ploom X.
”Lansarea Ploom X confirmă angajamentul JTI de a investi în produse inovatoare, luând în considerare cerințele și așteptările consumatorilor. E un debut al planurilor pe care ni le-am propus pentru produsele cu potențial de risc redus și avem ambiții mari de creștere a cotei de piață în categoria tutunului încălzit. Lansarea Ploom X în România este un punct de reper în acest parcurs, știm că suntem puțin în urma celorlați competitori însă am încredere că vom recupera rapid teren”, a declarat Alexander Pitchka, General Manager JTI România, Moldova și Bulgaria.
Dispozitivul de încălzit tutunul este produs în Japonia, în timp ce stickurile (țigaretele) sunt importate din Polonia.
JT Group plănuiește ca, în perioada 2023 – 2025, să investească circa două miliarde euro în produsele cu potențial de risc redus la nivel global, mai ales în categoria tutunului încălzit, pentru a-și susține expansiunea geografică. România este a zecea țară în care JTI lansează Ploom, după Japonia, Marea Britanie, Italia, Portugalia, Cehia, Lituania, Elveția, Polonia și Ungaria.
Dispozitivul nu are butoane vizibile și funcționează prin intermediul unui sistem inovativ IntuiTouch. Indicatorul LED arată când dispozitivul este gata de utilizare sau când trebuie încărcat.
JTI a fost una dintre primele multinaționale stabilite în țară, sub numele de R.J. Reynolds. În 1999, RJR a devenit JTI, cea mai mare companie japoneză prezentă pe plan local, cu investiții de peste 300 de milioane de euro. JTI are în România peste 1.300 de angajați în sediul din București, cele 34 de birouri din țară și în fabrică.
JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are circa 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco.