Investiție de 20 mil. euro în lansarea Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool
Marca de bere italiană Peroni Nastro Azzurro a lansat o nouă variantă fără alcool, Peroni Nastro Azzurro 0,0%. Noua variantă fără alcool este cea mai mare inovație a Peroni Nastro Azzurro până în acest moment, investiția ridicându-se la peste 20 de milioane euro.
Noul produs din portofoliul super premium marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030, pentru ca produsele fără alcool să reprezinte 20% din gama Asahi Europe & International.
„Ne bucurăm să lansăm în România Peroni Nastro Azzurro 0,0%, o bere fără alcool cu același gust proaspăt și răcoritor specific Peroni. Pasiunea italiană și tehnologia specială cu care este produsă la fabrica din Roma păstrează în Peroni Nastro Azzurro 0,0% profilul de gust unic Peroni, atât de apreciat de consumatorii noștri. Încurajăm alegerile responsabile, iar Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool reprezintă opțiunea ideală pentru a trăi din plin fiecare moment, oricând și oriunde”, a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.
Citește și: Paul Barnett, un manager în căutarea autenticității
Peroni Nastro Azzurro 0,0% a fost lansat oficial în 28 de țări, lansarea fiind susținută de o campanie globală de marketing complet integrată care include un spot TV, precum și prin activări în social media, campanii outdoor și BTL în mai multe țări.
Născută la Roma, în 1963, Birra Peroni a fabricat ceea ce avea să devină cel mai mare și mai faimos produs de export: Peroni Nastro Azzurro. Marca de bere italiană premium numărul 1 la nivel global, Peroni Nastro Azzurro, este distribuit pe piața locală de Ursus Breweries, liderul pieței locale de bere.
Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Ursus Breweries a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,02 miliarde de lei, în creștere cu 0,1% față de anul precedent.
Evoluții constante au raportat și HEINEKEN România și Bergenbier, următorii doi jucători după cifra de afaceri. Astfel, HEINEKEN România a înregistrat o cifră de afaceri de 1,26 miliarde de lei, bifând un plus de 0,2% față de 2019, când veniturile s-au ridicat la 1,23 miliarde de lei, iar Bergenbier a raportat afaceri de 653 de milioane de lei, în ușoară creștere față de anul precedent când raportase o cifră de afaceri de 651 de milioane de lei.