Investiție de 1 milion de euro într-o fabrică de panificație fără gluten, la Arad

Brandul Pagotto investește un milion de euro pentru instalarea unei linii de producție dedicate gamei fără gluten. Produsele făcute la Arad vor ajunge atât pe piața internă, cât și la export. Investiție de 1 milion de euro într-o fabrică de panificație fără gluten, la Arad

Blaturile de tort fără gluten, prăjiturile cu diferite gusturi, focaccia, mixurile pentru pâine, gogoși, clătite și multe alte produse sunt dedicate persoanelor care suferă de boala celiacă, intolerante la gluten, dar și celor care aleg să consume produse fără gluten ca parte a unui stil de viață sănătos.

Linia de producție este aproape în totalitate automatizată și are o capacitate lunară de producție de 16 tone (produse de panificație și patiserie).

Investiția de la Arad a dus și la crearea de noi locuri de muncă. Până la sfârșitul acestui an vor fi angajate 16 persoane, urmând ca până la finalul lui 2021 să fie integrați în echipe încă 40 de operatori, odată cu extinderea liniilor de producție. Potrivit companiei, vor căuta oameni cu un nivel ridicat de pregătire tehnică, precum și proaspăt absolvenți ai școlilor profesionale și ai liceelor cu profil tehnic.

„Noi încercăm în mod constant să aflăm care sunt tendințele și nevoile pieței, iar noua linie răspunde dorințelor clienților care vor să consume produse proaspete și sigure, realizate după rețetele familiei mele. Viitoarele investiții în modernizare și tehnologizare sunt o dovadă elocventă privind strategia companiei, aceea de a ne menține la cel mai înalt nivel de calitate, atât în ceea ce privește produsele, cât și în raport cu mediul de lucru și condițiile oferite angajaților,” declară Marco Pagotto, General Manager Pagotto România.

Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Viorel Ognean, Lantmännen Unibake: Perseverența în proiectul de 100 de milioane de euro ne-a adus succesul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Ognean, Lantmännen Unibake: Perseverența ne-a adus succesul
La patru ani de la demararea investiției de 100 milioane de euro în România, Lantmännen Unibake este pregătit să culeagă roadele. Cu trei...
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali
Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment dedicat pâinilor de specialitate și produselor de...
Produsele gluten-free, o piață care va atinge pragul de 13 mld. euro până în 2030
Produsele gluten-free, o piață care va atinge pragul de 13 mld. euro până în 2030
Piața produselor gluten-free se va apropia până în 2030 de pragul de 13 miliarde de euro, arată datele unui studiu realizat de Polaris Market...
Nutrivita lansează o campanie pentru susținerea ARIG și a comunității Fără Gluten din România
Nutrivita lansează o campanie pentru susținerea ARIG și a comunității Fără Gluten din România
Nutrivita, unul din principalii jucători de pe piața de comercializare a produselor fără gluten din România, a lansat pe 16 mai 2021, cu ocazia...
Parmafood preia distribuția produselor brandului italian Pagotto
Parmafood preia distribuția produselor brandului italian Pagotto
Parmafood Group Distribution preia distribuția la nivel național a produselor fără gluten marca Pagotto, începând cu luna iunie a acestui an....