Hell Energy investește 22 de milioane de euro într-o nouă fabrică
Hell Energy, producătorul internațional de băuturi energizante și răcoritoare, extinde producția din Ungaria cu o nouă unitate de îmbuteliere dedicată băuturilor pe bază de cafea și lapte din portofoliul său.
Construcția noii fabrici din Ungaria, la Szikszó, a început în noiembrie anul trecut și va permite producția proprie a 50 de mii de băuturi pe bază de lapte pe oră, ambalate în cutii de aluminiu reciclat. Drept urmare, cu această gamă adăugată, capacitatea zilnică de producție a companiei va atinge 8 milioane de doze pe zi. Noua fabrică are o suprafață totală de 11.880 metri pătrați.
Investiția care se ridică la 22 de milioane de euro vine după ce noua categorie de produse a devenit lider de piață în Grecia și Ungaria, potrivit datelor Nielsen pentru luna iunie 2020, care se bazează pe monitorizarea cifrei de afaceri interne complete în ceea ce privește cantitatea și numărul de articole. (*indicele de retail nu se extinde la vânzarea din industria hotelieră)
Cu inaugurarea noii fabrici, producătorul maghiar a depășit pragul de 250 de milioane de euro în privința investițiilor realizate în ultimul deceniu.
„Odată cu deschiderea fabricii noastre de ultimă generație dedicată cafelei cu lapte, vom putea produce nu doar gama noastră de băuturi energizante Hell, disponibile în peste 50 de țări, ci și noua noastră gamă Hell Energy Coffee”, a declarat Barnabás Cserekly, CEO Hell Energy.
Sortimentele pe bază de cafea (Latte, Capuccino și Slim Latte) au fost lansate în vara anului trecut și, până în prezent, au fost produse în Germania. Gama Energy Coffee este disponibilă în 20 de țări, printre care și Croația, Marea Britanie, România și Grecia.
Prima gamă de produse sub marca Hell Energy a fost introdusă în 2004 și viza băuturile energizante. Portofoliul a fost extins în 2013 cu băuturile de tip „ice tea” XIXO și băuturi carbogazoase XIXO.
Compania Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în patru ani de la lansare.
Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack.



