Heineken România, cifră de afaceri în creștere pe 2019
Heineken România, al doilea cel mai important jucător pe piața locală a berii, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 1,23 miliarde de lei și un profit net de 117,5 milioane de lei, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanțe.
Rezultatele financiare pozitive de anul trecut vin pe fondul unei pierderi nete de 33,8 milioane de lei în 2018, survenită după mai mult de zece ani profitabili.
În schimb, cifra de afaceri a înregistrat un avans constant în ultimii ani, producătorul de bere raportând în 2018 o creștere de 2%, până la 1,17 miliarde de lei.
În România, compania are o echipă de peste 1.100 de oameni și operează patru fabrici - în Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș. Portofoliul său local de produse cuprinde în acest moment peste 20 de mărci de bere și cidru.
Heineken este, de asemenea, al doilea cel mai mare producător de bere la nivel mondial. Compania a obținut în 2019 o creștere organică a veniturilor de 5,6% și un profit net de 2,5 miliarde de euro, peste așteptările analiștilor și cu 600 de milioane de euro peste nivelul din 2018.





