Heineken investește 73 mil. euro într-o fabrică din Italia

Heineken investește 73 de milioane de euro pentru a moderniza și extinde capacitatea de producție a fabricii din Assemini, din apropiere de Cagliari, scrie esmmagazine.com. Heineken investește 73 mil. euro într-o fabrică din Italia

Proiectul investițional va majora capacitatea de producție și ambalare a vechii fabrici de bere din Sardinia. Odată finalizată investiția, în 2024, capacitatea de ambalare a unității de producție va crește cu peste 60%.
În afara fabricii din Assemini, Heineken deține în Italia alte trei unități de producție – Comun Nuovo, Massafra și Pollein.

Grupul Heineken are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru. În România, portofoliul include branduri precum Heineken, Ciuc, Silva, Neumarkt, Birra Moretti, Strongbow. Heineken România a raportat pentru anul 2020 o cifră de afaceri de 1,26 miliarde de lei, similară cu cea din 2019, când a avut 1,23 miliarde de lei.

Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce...
HEINEKEN renunță la una dintre fabricile de bere din Franța
HEINEKEN renunță la una dintre fabricile de bere din Franța
HEINEKEN intenționează să închidă sau să vândă una dintre cele trei fabrici de bere pe care le operează în Franța, decizie care ar putea...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...
Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic
Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic
Heineken, al doilea cel mai mare jucător pe piața mondială a berii, a raportat o scădere peste așteptări a vânzărilor în trimestrul al...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...