Heineken cumpără doi producători de băuturi pentru 4 mld. euro

Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, intenționează să cumpere producătorul de vin și băuturi alcoolice Distell Group Holdings și Namibia Breweries Ltd, ambele companii active pe piața din Africa de Sud, tranzacție estimată la 4 miliarde de euro, scrie Esmmagazine.com. Heineken cumpără doi producători de băuturi pentru 4 mld. euro

Achiziția Distell va marca intrarea Heineken pe piața de vinuri și băuturi alcoolice din Africa de Sud, portofoliul companiei incluzând lichiorul Amarula sau vinul Nederburg. Tranzacția este estimată să fie finalizată până în decembrie 2022.

De asemenea, Heineken va cumpăra un pachet de 50,01% din acțiunile producătorului de bere Namibia Breweries, a cărui valoare de piață este de aproximativ 400 de milioane de euro.

Tranzacția este prima realizată în mandatul lui Dolf van den Brink, care a preluat conducerea Heineken în iunie 2020 și a avansat un plan de restructurare, vizând reducerea a 8.000 de locuri de muncă din companie.
 

HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN anunță ieșirea de pe piața din Rusia după ce a finalizat vânzarea operațiunilor sale către Arnest Group. Tranzacția a primit toate...
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Relaxarea completă a măsurilor de siguranță a dus la revenirea consumului de bere în afara caselor, lucru care a impulsionat vânzările...
Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic
Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic
Heineken, al doilea cel mai mare jucător pe piața mondială a berii, a raportat o scădere peste așteptări a vânzărilor în trimestrul al...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...