Heineken, avans al volumelor în România de peste 10% în Sem I

România este singura piață din Europa de Est în care brandul de bere Heineken a raportat o creștere double digit (de peste 10%) în volum, pe primul semestru din an față de aceeași perioadă din 2015. Producătorul a anunțat, de asemenea, o performanță bună la semestru și pentru vânzările de cidru pe piața locală. “Per ansamblu, volumele de vânzări de cidru s-au majorat cu un ritm de două cifre pe primul semestru, creșterea fiind mai accelerată în cel de-al doilea trimestru. Succesul continuu al cidrului Strongbow Dark Fruit, cât și al variantei Strongbow Cloudy Apple și al brandului Old Mout a susținut avansul volumelor în Marea Britanie, confirmându-ne poziția de lider de piață în țara-mamă a acestei categorii. În Europa, România, Irlanda și Cehia, în particular, ne-au adus creșteri puternice pe această categorie, volumele fiind de două ori mai mari pe Sem I față de primele șase luni din 2015”, se arată în raportul financiar al grupului Heineken. Heineken, avans al volumelor în România de peste 10% în Sem I

Heineken a lansat brandul Strongbow în România în aprilie 2015, deschizând practic categoria de cidru care anterior fusese slab reprezentată în comerț și nici nu a beneficiat de promovare din partea producătorilor sau a retailerilor. Cidrul distribuit pe piața locală este fabricat de Heineken într-o țară din regiune, însă compania ia în calcul și demararea producției în România.

Pe 2015, Heineken România a înregistrat o cifră de afaceri de 217 mil. euro, cu aproximativ 1100 de angajați, în creștere cu 12% față de anul anterior – conform datelor de la Ministerul de Finanțe.

La nivelul grupului, vânzările consolidate de bere au crescut organic cu 4,7% pe primul semestru din 2016, susținute cel mai mult de regiunea Asia-Pacific și trase înapoi de Orientul Mijlociu și Europa de Est – zonă în care s-a raportat un declin de 1,2%. Brandul Heineken, poziționat pe segmentul premium, și-a majorat vânzările cu 2,6% în același interval. În același timp, veniturile raportate la numărul de hectolitri vânduți au înregistrat un avans de 0,8%.

 

Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Relaxarea completă a măsurilor de siguranță a dus la revenirea consumului de bere în afara caselor, lucru care a impulsionat vânzările...
Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic
Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic
Heineken, al doilea cel mai mare jucător pe piața mondială a berii, a raportat o scădere peste așteptări a vânzărilor în trimestrul al...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...