Heineken alocă 1,5 mil. lei pentru susținerea comunităților în contextul COVID-19

Heineken România se alătură eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu o donație de 250.000 de lei către Crucea Roșie Română. Compania îi încurajează pe membrii echipei să doneze pentru aceeași cauză, dublând contribuțiile individuale ale acestora.
Inițiativa face parte dintr-un program mai amplu, de susținere a comunităților prin dotarea spitalelor și a personalului medical cu aparatura și echipamentele necesare în această perioadă, în valoare totală de 1,5 milioane de lei. În perioada următoare, donații specifice, oferite de Heineken România în funcție de cele mai presante nevoi din acest moment, vor ajunge la 5 spitale din București, Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș, prin programul ”Împreună, mai puternici. Sprijin pentru comunități”.
La nivel global, producătorul de bere Heineken a adoptat, încă de la izbucnirea epidemiei, o serie de măsuri pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților în această perioadă, dar și pentru susținerea clienților și a furnizorilor.
În România, compania are o echipă de peste 1.100 de oameni și operează 4 fabrici - în Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș. Portofoliul său local de produse cuprinde în acest moment peste 20 de mărci de bere și cidru.
Heineken alocă 1,5 mil. lei pentru susținerea comunităților în contextul COVID-19
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...
Heineken alocă 1,5 mil. lei pentru susținerea comunităților în contextul COVID-19
Heineken alocă 1,5 mil. lei pentru susținerea comunităților în contextul COVID-19
Heineken România se alătură eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu o donație de 250.000 de lei către Crucea Roșie Română....