Hamé România, creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2015

Producătorul de pateuri și conserve din carne Hamé estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2015, comparativ cu anul trecut când a înregistrat o cifră de afacri netă de aproximativ 70 de milioane de lei. La baza creșterilor prognozate stau inovațiile la nivel de produs, adresarea către un nou segment de consumatori, dar și strategia de comunicare. Hamé România, creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2015

„Strategia care a stat la baza acestor rezultate a constat in inovare atat la nivel de produs, cât și la nivel de comunicare, conceptele fiind dezvolate și produse în România. Fiind singura țară cu caracter latin din grupul Hamé Holding, s-au făcut eforturi susținute de adaptare la specificul local ”, declară Sorin Bozdog, General Manager Hamé România.

Hamé este prezent de piața locală din anul 2005 și aniversează 10 ani de activitate prin lansarea unei game de produse premium, Hamé Select. Noua gamă include pate-uri de ficat având rețete fără coloranți, conservanți sau potențiatori de gust, ambalate în cutii de aluminiu ușor de desfăcut, la gramaje mici de 75g. Pe lângă rețetele clasice din ficat de pui și porc, gama include și rețete având 25% ficat de gâscă, rață și curcan. În segmentul conserve de carne, Hamé Select este prezent cu două produse din carne de porc și vită, ambele având rețete cu conținut ridicat de carne: 95% carne de porc și 92% carne de vita.

Gama Hamé Select Steak include produse din categoria ready meal ce au ca ingredinete principale pulpa de porc și vită și pieptul de curcan. Tot din segmentul ready meal fac parte și produsele Hamé Select - ardei umpluți, sarmale, gulaș sau fasole cu costiță/cârnăciori.

Hamé România este prezentă în 10 categorii de produse, cele mai importante fiind cele din categoria de pate și carne (unde Hamé deține o unitate producție la Caracal), conserve de pește și compoturi. În România, portofoliul companiei include mărci precum Hamé, Antrefrig (preluat în anul 2007 de Hamé Holding), Hamánek, Hangiţa.

Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Cu un volum anual de 500.000 de tone, piața locală de carne de pui este dominată de companiile românești, 90% din volumele tranzacționate...
Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie
Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie
În 2022, Metro are în focus asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, atât prin prisma nivelurilor...
Drumul spre maturizare al produselor ready-to-eat, categoria care „cumpără” timp
Drumul spre maturizare al produselor ready-to-eat, categoria care „cumpără” timp
2021 reprezintă pentru piața produselor ready-to-eat anul cu creșteri de două cifre, avans bazat pe investițiile în inovație făcute de...
Carnea proaspătă, o categorie definită de stabilitate
Carnea proaspătă, o categorie definită de stabilitate
În vreme ce multe categorii de produse au fost afectate într-o anumită măsură de pandemie, carnea proaspătă a rămas un aliment de bază în...