GSK Consumer Healthcare: 22% din vânzările diviziei de igienă orală vin din inovații

Aproape 22% din vânzările totale ale diviziei de igienă orală a GSK Consumer Healthcare a fost generat anul trecut de inovațiile lansate în piață, trend care va continua și în 2019, spune Nigel Stephenson, General Manager al GSK Consumer Healthcare România și Balcani. GSK Consumer Healthcare: 22% din vânzările diviziei de igienă orală vin din inovații

“România este o piață foarte importantă pentru noi la nivel de grup, este una dintre cele mai dinamice piețe, cu cea mai mare creștere din regiune. Este un loc ideal pentru investiții, am lansat șase inovații în ultimii trei ani pe zona de igienă orală pe Corega, Sensodyne, Paradontax și Aquafresh. Prioritățile în acest moment în ceea ce privește investițiile sunt cele trei branduri – Sensodyne, Paradontax și Corega”, a spus pentru Progresiv Nigel Stephenson.

Potrivit acestuia, brandul Sensodyne are o cotă de piață de 17,5%, iar creșterea va continua și în acest an. Recent, compania a lansat pe piața din România Sensodyne Sensitivity & Gum, o pastă de dinți cu acțiune dublă pentru sensibilitatea dentară și probleme gingivale.

Divizia de igienă orală a GSK a reprezentat anul trecut “motorul de creștere al businessului în România”, iar în 2019 CEO-ul companiei estimează un “avans puternic de două cifre pe fondul inovațiilor lansate”.

“Creșterea va veni din zona produselor terapeutice pentru îngrijirea orală. Consumatorii români sunt foarte atenți la acest tip de produse. Mai mult, penetrarea pastei de dinți în România era de 78% anul trecut, potrivit datelor GfK, ceea ce înseamnă că aproximativ 20% dintre români nu au cumpărat acest produs în decurs de un an. Prin urmare, există un potențial mare de creștere”, a adăugat Nigel Stephenson.

La nivel global, GSK deține trei businessuri: medicamente eliberate cu prescripţie medicală, vaccinuri și produse pentru îngrijirea sănătăţii.

GSK Consumer Healthcare deține branduri precum Sensodyne, Voltaren, Parodontax, Panadol, Corega și Theraflu, prezente în peste 100 de țări. În 2017, cifra de afaceri a companiei a fost de 282,2 milioane de lei și un profit net de 36,1 milioane de lei.

Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
O stagnare la nivel de valoare și volume comercializate sau în cel mai bun caz creșteri modeste pe anumite subcategorii. Așa s-ar traduce 2021...
Haleon, noua companie de produse medicale de uz general a GSK
Haleon, noua companie de produse medicale de uz general a GSK
GlaxoSmithKline a anunțat că noua companie, care va rezulta din viitoarea separare a diviziei Consumer Healthcare din GSK la mijlocul anului 2022,...
Fostul CEO al GSK Consumer Healthcare România preia o poziție similară în Elveția
Fostul CEO al GSK Consumer Healthcare România preia o poziție similară în Elveția
Nigel Stephenson, cel care a condus timp de aproape trei ani businessul GSK Consumer Healthcare din România și alte șapte țări din regiune, a...
Nigel Stephenson, GSK Consumer Healthcare: Un CEO trebuie să evite tentația de a face prea multe
Nigel Stephenson, GSK Consumer Healthcare: Un CEO trebuie să evite tentația de a face prea multe
Încă de la o vârstă fragedă a știut că vrea să facă parte din mediul de business. Cu un parcurs profesional interesant, Nigel Stephenson,...