Glenlivet detronează Glenfiddich la vânzări de whisky single malt
The Glenlivet a devenit liderul mondial în categoria de whisky single malt, în funcție de volumul vânzărilor, a anunțat producătorul de băuturi spirtoase PernodRicard, deținătorul brandului scoțian de whisky, care citează raportul anual publicat de către International Wine and Spirits Record (IWSR).
Anterior, poziția era deținută de Glenfiddich, un whisky single malt produs de William Grant & Sons, distribuit pe piața românească de către Alexandrion Group.
The Glenlivet, whisky caracteristic zonei Speyside, este un brand apărut în 1824, când a fost pusă în funcțiune prima distilerie autorizată în zona Livet din Scoția.
Potrivit IWSR, brandul a depășit pragul de vânzări de 9 milioane de litri pe an la nivelul lui 2014.
„Ultimii cinci ani s-au dovedit a fi foarte productivi pentru The Glenlivet. Brandul a crescut constant de la an la an. Pentru a răspunde cererii consumatorilor, aducem în permanență în România tipuri noi de whisky și modalități de a interacționa cu aceștia”, afirmă Tudor Furir, Director General Pernod Ricard România.
Pernod Ricard va continua să investească în distileria The Glenlivet, pentru a mări capacitatea de a răspunde cererilor viitoare.
Pernod Ricard este unul dintre principalii producători de vinuri şi băuturi spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent în portofoliu branduri precum Ballantine’s, Absolut Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët și Jacob’s Creek.