Vânzări record pentru Pernod Ricard
Producătorul Pernod Ricard, care are în portofoliu branduri precum Absolut, Havana Club, Jameson, Martell, Mumm sau Perrier-Jouët, a înregistrat un plus de 5% al vânzărilor în anul financiar 2020-2021.
A ajuns astfel la valoarea de 8,8 miliarde euro, în vreme ce profitul net s-a triplat. Rezultatele se datorează, în bună măsură, piețelor din Statele Unite și China, în vreme ce evoluția din Europa a fost mai mică, de 4%. Cifrele sunt cu atât mai bune cu cât producătorul francez de băuturi spirtoase Pernod Ricard a anunțat la începutul anului trecut o reducere a profitului operațional cu 20% în contextul pandemiei.
Performanțele confirmă strategia Pernod Ricard lansată în 2018 de a investi cu prioritate în anumite branduri și piețe, precum și în canalul e-commerce.
CEO-ul Alexandre Ricard s-a arătat încrezător că evoluția va fi pozitivă și în 2022, compania depășind astfel cu bine provocările crizei. „Datorită bazei noastre solide, a echipelor noastre și a portofoliului nostru de mărci, vom ieși mai puternici din această criză”, subliniază acesta.
![O piață în creștere accelerată](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/09/io-iul-23-top-distribuitori-400x250.jpg)
![Asociația Spirits România cere Guvernului regândirea planului privind majoarea accizei pentru băuturile alcoolice](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/08/alcool_shutterstock_174519911-400x250.jpg)
![O nouă conducere pentru Asociația Spirits România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/07/florin-radulescu-spirits-romania-002-400x250.jpg)
![Pernod Ricard a atras 1,5 miliarde de euro pe piața de obligațiuni](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/04/pernod_ricard_-400x250.jpg)
![Pernod Ricard, profit în scădere cu 20%](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/03/shutterstock_1370260793_1-400x250.jpg)
![Producătorii europeni de bere și spirtoase demarează producția de dezinfectanți](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/03/dezinfectant-400x250.jpg)