Gigantul Coca-Cola atacă piața băuturilor alcoolice
Gigantul Coca-Cola, lider pe piața băuturilor răcoritoare, intră pe piața băuturilor alcoolice. Lemon-Do, prima băutură alcoolică produsă de Coca-Cola a fost lansată pe piața din Japonia. Mișcarea a fost anunțată încă din luna martie și lansarea este practic un experiment și este puțin probabil ca produsele să fie distribuite și în afara Japoniei.
Băuturile Lemon-Do, descrise de companie ca un produs unic în istoria de peste 125 de ani a companiei, sunt disponibile în trei variante, cu concentrații diferite de alcool (3%, 5% și 8%) și sunt destinate în principal tinerilor.
Decizia producătorului a fost influențată de preferința consumatorilor pentru băuturile Chu-Hi, o specialitate locală cu alcool pe bază de shochu (o băutură distilată asemănătoare cu vodca și produsă din cartofi, orz sau orez), în creștere de la un an la altul. Mișcarea Coca-Cola de a intra pe piața băuturilor alcoolice propulsează gigantul american într-o piață competitivă, dominată de branduri japoneze precum Strong Zero, Highball Lemon și Slat, băuturi cu o concentrație de alcool cuprinsă între 3-8%, care sunt în concurență directă cu berea.
În primăvara anului trecut, Coca-Cola anunța că va intensifica măsurile de restructurare pentru simplificarea structurii, în vederea creșterii profitabilității și dezvoltarea unor noi băuturi. Compania încearcă să se transforme într-o afacere mai profitabilă, care se va concentra pe dezvoltarea de băuturi noi și pe vânzarea de ingrediente partenerilor.
Sursă foto: hungryforever.com.





