FrieslandCampina renunță la divizia de sucuri și mizează doar pe lactate

Producătorul de lactate FrieslandCampina a renunțat la divizia sa de sucuri de fructe, Riedel, ajungând la o înțelegere cu firma de investiții olandeză Standard Investment, potrivit unui comunicat de presă publicat de Friesland. FrieslandCampina renunță la divizia de sucuri și mizează doar pe lactate

„Ne așteptăm ca tranzacția să fie finalizată înainte de sfârșitul anului”, au precizat oficialii FrieslandCampina. Pentru moment, aceștia nu au dezvăluit valoarea tranzacției.

Compania anunțase încă din primăvara acestui an că intenționează să vândă FrieslandCampina Riedel, motivând că își dorește să-și orienteze atenția doar asupra diviziei de lactate.

Noul proprietar Riedel mai deține acțiuni la gigantul lanț de fast-food Burger King (Olanda) și în cadrul producătorului de produse de patiserie, Dutch Bakery. Pentru Standard Investment, această preluare semnifică un pas important în lărgirea portofoliului pe care îl deține. 

Noi piețe

Reprezentanții Guido Grobbink, parteneri ai fondului de investiții Standard Investment, au declarat: „Riedel s-a dezvoltat constant pentru a deveni lider pe piața din Olanda a sucurilor și băuturilor din fructe, încă din anii `70. Consumatorii de aici situează brandurile Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss și DubbelDrank între primele zece branduri de băuturi indispensabile. Cu toate acestea, acum se consumă cu aproximativ 25% mai puține sucuri de fructe decât în urmă cu 10 ani, iar acest lucru a avut impact și asupra Riedel. Noi vedem o mulțime de oportunități pentru companie (…)". Pe lângă investiții mai mari în marketing, noul deținător al sucurilor din portofoliul Riedel se gândește și la extinderea brandurilor de suc în piețe precum Scandinavia sau Germania.

Riedel a avut o cifră de afaceri de aproape 125 de milioane de euro anul trecut, având un număr de 200 de angajați. FrieslandCampina are subsidiare în 33 de țări de-a lungul globului, produsele companiei se află în peste 100 de țări și își desfășoară activitatea cu un număr de circa 22.000 de angajați.

 

Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Jan Derck van Karnebeek, cel care a condus timp de doi ani operațiunile Heineken România în perioada 2009-2011, a fost numit CEO al...
FrieslandCampina România are un nou Director de Marketing
FrieslandCampina România are un nou Director de Marketing
Cu o experiență de peste 15 ani în marketing, comunicare și strategii de dezvoltare a brand-urilor, Eliza Calciu-Șerban ocupă din această...
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de lactate, a investit circa 3 milioane de euro într-o nouă...