Farmec își extinde portofoliul cu o linie nouă de produse
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul și lansează gama Gerovital Plant, produse care au la bază uleiul organic din flori de mac. Noua linie Gerovital conține produse pentru îngrijirea tenului, a corpului și a părului, acestea fiind destinate persoanelor cu vârsta de peste 25 de ani. 
„Noua gamă Gerovital Plant este creată special pentru menţinerea frumuseţii femeilor datorită compușilor benefici ce acționează activ asupra pielii. Secretul constă în uleiul organic din flori de mac obţinut din petalele de Papaver rhoeas, plantă provenită din culturi organice, fără pesticide, ierbicide sau fertilizatori minerali. Noua linie de produse va beneficia de o campanie integrată de comunicare și suntem siguri că această gamă va înregistra rezultate financiare foarte bune”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
În noua gamă Gerovital Plant sunt disponibile produsele: lapte demachiant hidratant, loțiune tonică antioxidantă, apă micelară hidratantă, cremă microdermabraziune, cremă hidratantă, cremă antirid revitalizantă SPF10, cremă fermitate contur ochi, buze, cremă nutritivă multivitamine, cremă restructurantă antivergeturi, cremă termică anticelulitică) și a părului (șampon hidratant, balsam hidratant).
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. Producătorul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane de euro), înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.








