Farmec își extinde portofoliul cu o linie nouă de produse

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul și lansează gama Gerovital Plant, produse care au la bază uleiul organic din flori de mac. Noua linie Gerovital conține produse pentru îngrijirea tenului, a corpului și a părului, acestea fiind destinate persoanelor cu vârsta de peste 25 de ani. Farmec își extinde portofoliul cu o linie nouă de produse

„Noua gamă Gerovital Plant este creată special pentru menţinerea frumuseţii femeilor datorită compușilor benefici ce acționează activ asupra pielii. Secretul constă în uleiul organic din flori de mac obţinut din petalele de Papaver rhoeas, plantă provenită din culturi organice, fără pesticide, ierbicide sau fertilizatori minerali. Noua linie de produse va beneficia de o campanie integrată de comunicare și suntem siguri că această gamă va înregistra rezultate financiare foarte bune”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

În noua gamă Gerovital Plant sunt disponibile produsele: lapte demachiant hidratant, loțiune tonică antioxidantă, apă micelară hidratantă, cremă microdermabraziune, cremă hidratantă, cremă antirid revitalizantă SPF10, cremă fermitate contur ochi, buze, cremă nutritivă multivitamine, cremă restructurantă antivergeturi, cremă termică anticelulitică) și a părului (șampon hidratant, balsam hidratant).

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. Producătorul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane de euro), înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.

Mircea Turdean General Manager Farmec
Inovații și dublarea numărului de magazine, planurile Farmec pentru viitor
Chiar dacă 2025 se anunță a fi un an complicat, acest scenariu nu îl descurajează pe producătorul clujean Farmec, din contră. Compania a...
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice
Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit 500 de mii de euro în cercetare, design și comunicare, pentru lansarea Gerovital...