Farmec a investit anul trecut peste 650.000 euro în producție
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit anul trecut în retehnologizarea și modernizarea proceselor de producție un buget de peste 650.000 de euro.
„Anul 2017 a înscris definitiv inovaţia şi performanţa în istoria Farmec, orientându-ne pe un curs ascendent, pe care ne-am propus să îl menţinem în continuare. Sunt două elemente care stau la baza strategiei noastre de business şi care ne-au ajutat să setăm tendinţele industriei locale de cosmetică. Am mizat pe inovaţie în fiecare etapă de dezvoltare a produselor noastre. Acest fapt ne-a permis, într-un ritm extrem de alert, să lansăm game întregi de produse de maximă eficienţă, unice pe piaţă, care să ne consolideze poziţia de lider local de cosmetice. Este un statut pe care îl vom reconfirma şi în 2018 prin planurile noastre de dezvoltare”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Anul trecut, unitatea de producţie de la Cluj a fost dotată cu o nouă linie automată de ambalare cu sistem robotizat.
De asemenea, a fost inovată şi tehnologia de etichetare a produselor de curăţenie, prin trecerea de la modalitatea clasică cu etichete autoadezive, la metoda de etichetare shrink sleeve, care permite consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.
Din punctul de vedere al dezvoltării ambalajelor, principalele direcţii au fost inovarea design-ului, care să evidenţieze beneficiile produsului, ergonomia în utilizare şi sustenabilitatea.
Anual, Farmec lansează şi modernizează minim 100 de produse noi, iar capacitatea totală de producţie este de circa 27 milioane de produse.
La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.
Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015.



