Farmec investește 67.000 de euro în deschiderea primului magazin Gerovital
Farmec a inaugurat săptămâna trecută, în centrul comercial ParkLake din Capitală, primul său magazin operat sub brandul Gerovital. Investiția s-a ridicat la 67.000 de euro și în această toamnă urmează să fie deschisă cea de-a doua unitate comercială Gerovital, la Constanța.
”Magazinul din București este primul magazin pe care Farmec îl deține în Capitală, dar este totodată și primul magazin Gerovital din România. Ceea ce ne-a determinat să deschidem un magazin dedicat a fost popularitatea de care se bucură brandul Gerovital. Românii sunt fideli acestui brand și îi caută produsele, așa că deschiderea unui magazin Gerovital a fost un pas firesc”, a declarat Alina Dragoș, PR Manager Farmec.
Magazinul are o suprafață de vânzare de 52 de metri pătrați și, spre deosebire de celelalte magazine operate de Farmec, pune la dispoziția clienților doar produse cosmetice ale brandului Gerovital printre care se numără și gamele Gerovital H3, Gerovital Plant sau Gerovital Men. Alături de acestea, din magazin mai pot fi achiziționate și toate produsele AslaVital, care au la bază argilă pură, 100% românească.
Frmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În plus, producătorul deține și șapte unități comerciale sub brandul Farmec și o unitate Gerovital. Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.





