Farmec investește 55.000 de euro în prima unitate comercială din Brașov
Producătorul român de cosmetice Farmec își continuă extinderea cu deschiderea unui nou magazin, la Brașov, după o investiție de 55.000 euro.
Noul magazin, cu o supafață de 60 mp, este situat în Piața Sfatului, iar în perioada 29 septembrie - 9 octombrie, brașovenii vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din noul magazin Farmec.
„Inaugurarea primului magazin Farmec la Brașov face parte din strategia de extindere a rețelei de magazine Farmec în țară. Brașovenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie că vorbim de cosmetice sau de produse de îngrijire a locuinței din gamele Nufăr și Triumf. Farmec este un brand simbol al României și încercăm să venim constant în întâmpinarea consumatorilor noștri cu cele mai bune servicii și produse. Ne-am propus ca până la finalul anului 2016 să investim 200.000 de euro în deschiderea și modernizarea magazinelor proprii în ţară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
În prezent, rețeaua magazinelor Farmec numără 8 spații în: Cluj Napoca (3 magazine), Arad, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și Brașov.
Frmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În plus, producătorul deține și șapte unități comerciale sub brandul Farmec și o unitate Gerovital. Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.





