Farmec investește 55.000 de euro în prima unitate comercială din Brașov

Producătorul român de cosmetice Farmec își continuă extinderea cu deschiderea unui nou magazin, la Brașov, după o investiție de 55.000 euro.Farmec investește 55.000 de euro în prima unitate comercială din Brașov

Noul magazin, cu o supafață de 60 mp, este situat în  Piața Sfatului, iar în perioada 29 septembrie - 9 octombrie, brașovenii vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din noul magazin Farmec.

„Inaugurarea primului magazin Farmec la Brașov face parte din strategia de extindere a rețelei de magazine Farmec în țară. Brașovenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie că vorbim de cosmetice sau de produse de îngrijire a locuinței din gamele Nufăr și Triumf. Farmec este un brand simbol al României și încercăm să venim constant în întâmpinarea consumatorilor noștri cu cele mai bune servicii și produse. Ne-am propus ca până la finalul anului 2016 să investim 200.000 de euro în deschiderea și modernizarea magazinelor proprii în ţară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

În prezent, rețeaua magazinelor Farmec numără 8 spații în: Cluj Napoca (3 magazine), Arad, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și Brașov.

Frmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În plus, producătorul deține și șapte unități comerciale sub brandul Farmec și o unitate Gerovital. Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.
 

Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Farmec vrea să mute producția într-o fabrică nouă, o investiție de peste 40 mil. euro
Farmec vrea să mute producția într-o fabrică nouă, o investiție de peste 40 mil. euro
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, intenționează să construiască o nouă unitate de producție în comuna Apahida, o...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă...