Farmec investește 450.000 euro în relansarea Gerovital H3 Evolution
Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții de 450 de mii de euro. Sub sloganul ”Cunoaște-ți atuurile. Recunoaște evoluția”, gama se adresează femeii mature moderne printr-un design modernizat și o nouă campanie de comunicare integrată, ce o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, ambasadoare Evolution din 2021. O parte dintre produse sunt îmbogățite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă generație, unic pe piața din România.
Gerovital H3 Evolution este o gamă cu o tradiție de peste zece ani, care a rămas în topul preferințelor consumatorilor datorită formulei adaptate constant tendințelor pieței și descoperirilor în cosmetică. Îmbunătățirea formulei produselor Gerovital H3 Evolution vine și cu un nou design, care îi va ajuta pe consumatori să identifice mai ușor produsele adaptate nevoilor tenului lor, clasificate pe trei categorii: îngrijirea tenului uscat 30+, îngrijirea tenului uscat 45+ și îngrijirea tenului 30+, folosind produse cu concentrație de Acid Hialuronic cuprinsă între 3% și 6%.
„Inovația face parte din angajamentul nostru față de consumatori, iar gama Gerovital H3 Evolution este una dintre gamele care timp de 11 ani a ținut pasul cu nevoile consumatorilor și a rămas, astfel, în topul preferințelor acestora. Anul acesta, ne bucurăm să îmbunătățim formula gamei cu un ingredient de ultimă generație, introdus în industria cosmetică în 2020, în urma mai multor studii în domeniu”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs.
Linia este formată din douăsprezece produse cu formule moderne și ingrediente concentrate, sub forma unui tratament complet de îngrijire a tenului: curăţare, hidratare, lifting, antirid, depigmentare şi regenerare. Produsele din gama Gerovital H3 Evolution sunt disponibile în magazinele de brand Farmec și Gerovital, online, pe farmec.ro, în farmacii, magazine de proximitate și hypermarketuri.





