Farmec intră pe segmentul de beauty cu brandul Gerovital Beauty

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, pătrunde pe segmentul produselor de machiaj, prin lansarea gamei Gerovital Beauty. Gama este alcătuită din 74 de produse, ce acoperă fiecare etapă a machiajului. Farmec intră pe segmentul de beauty cu brandul Gerovital Beauty

„Pentru Farmec, 2018 a început cu o premieră deosebit de importantă: intrarea strategică pe un segment complet nou pentru noi – cosmetica decorativă. Pătrundem pe un sector în plină evoluţie şi expansiune, caracterizat de o creştere a vânzărilor produselor de machiaj şi un interes tot mai accentuat din partea consumatoarelor, în special în rândul tinerelor. Astfel, în următorii ani se preconizează o creştere cu circa 4% a pieţei produselor de cosmetică decorativă. Suntem siguri că linia Gerovital Beauty ne va reprezenta excelent pe acest segment şi se va bucura de aceeaşi primire ca toate produsele noi marca Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. 

Gerovital Beauty acoperă toate necesităţile unui machiaj complet şi include produse pentru ochi, buze, obraji și unghii precum: ruj cremos cu Acid Hialuronic, disponibil în 18 nuanţe, ruj mat cu Acid Hialuronic (7 nuanţe), mascara, kit-ul pentru sprâncene ce conține două nuanțe, 3 palete de Farduri de pleoape (Nude, Rose şi Smokey), pudră compactă etc.

Consumatorii pot achiziţiona produsele Gerovital Beauty doar în reţeaua proprie de magazine de brand Gerovital şi Farmec, dar şi din magazinul online www.farmec.ro. De asemenea, gama este destinată şi serviciilor profesionale, fiind utilizată în cabinetele cosmetice şi şcolile de machiaj.

Potrivit reprezentanților Farmec, în funcţie de noile trenduri şi de preferinţele românilor, pe parcursul anului, gama va fi extinsă cu noi produse, dar vor fi lansate şi colecţii sezoniere sau tematice.

La sfârşitul anului 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă...