Farmec estimează un plus de 30% la vânzările de pachete cadou
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, estimează o creștere de 30% a vânzărilor de pachete speciale de sărbători. Pentru anul acesta, compania a pregătit 16 pachete în ediție limitată (11 casete cadou și cinci borsete) care conțin produse cosmetice ale brandurilor Gerovital, Doina și Argan Plus și au reduceri de preț cuprinse între 10% și 50%.
“Gerovital este cel mai puternic brand românesc, iar această putere îi este dată în primul rând de consumatori, care au încredere în produse și eficiența lor și le recomandă la rândul lor prietenilor. Sărbătorile de iarnă sunt un bun prilej pentru noi de a le răsplăti fidelitatea printr-o ofertă variată de casete și borsete prin care pot beneficia atât de discounturi substanțiale la produsele preferate, cât și de produse oferite cadou” a declarat Ioana Borza, Director de Marketing Farmec.
Toate pachetele cadou pot fi achiziționate din magazinul online, precum și din comerțul tradițional și din cele 11 magazine proprii ale companiei clujene. Acestea sunt amplasate în Cluj Napoca (3 magazine), Timișoara, Arad, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța, Brașov și București (2 magazine).
Farmec a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 13% față de 2014.





